۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۵

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

شهنازی: انتظار مدال طلا در دوچرخه سواری نداشتیم

شهنازی: انتظار مدال طلا در دوچرخه سواری نداشتیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک ضن ابراز خوشحالی از کسب مدال طلا در دوچرخه سواری بیان کرد: در دوچرخه‌سواری انتظار مدال طلا نداشتیم. در محاسبات کسب این مدال سخت به نظر می‌رسید که به دانشور تبریک می‌گوییم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، شاهرخ شهنازی با اشاره به مدال طلای دانشور در دوچرخه‌سواری گفت: در دوچرخه‌سواری انتظار طلا نداشتیم. در محاسبات ما کسب این مدال غیرممکن نبود اما بسیار سخت تصور می‌رسد. به وی این موفقیت بزرگ را تبریک می‌گوییم.

وی افزود: این مورد جزو مواردی بود که نقره تبدیل به طلا شد. دوچرخه‌سواری دارای پشتوانه است. خود قمری نیز از نخبه‌هاست. خوشحالیم این سیره ادامه پیدا کرد. هر رشته موقعیت خاص خودش را دارد. تا طلایی از دست می‌دهیم نباید ناراحت شویم خدا جبران می‌کند. برخی نقره‌ها باید به طلا تبدیل می‌شد باید به هم روحیه بدهیم. شادی جوان زحمت کشی بود. وی با غیرت طلا گرفت و باید سایر رشته‌ها آن را الگو قرار دهند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

 

 

کد خبر 2377480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha