۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۱۹

تیم فوتبال ایرانجوان خورموج مغلوب فجر شهید سپاسی شیراز شد

تیم فوتبال ایرانجوان خورموج مغلوب فجر شهید سپاسی شیراز شد

بوشهر-خبرگزاری مهر: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی گفت: تیم فوتبال ایرانجوان خورموج عصر شنبه در مسابقات جام حذفی کشور مغلوب تیم فجر شهید سپاسی شیراز شد.

بهرام عباسی پس از پایان این مسابقه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی امروز به میزبانی شهر خورموج و در استادیوم تختی این شهر برگزار شد که از  استقبال خوب تماشاگران در  این بازی برخوردار بود.

وی افزود: این سومین مرحله از جام حذفی کشور بود که برگزار می شد واهمیت بسزایی برای تیم ایرانجوان برخوردار بود چون که از میزبانی استفاده می کرد و برای برد به میدان رفته بود.

عباسی ادامه داد: در دقیقه 20 بازی این تیم ایرانجوان خورموج بود که اولین گل بازی دریافت کرد و از تیم مهمان عقب افتاد اما این پایان کار نبود و تیم ایرانجوان که نمی خواست به راحتی این بازی را واگذار کند در دقیقه 35 بازی توانست بازی را به تساوی برساند وبازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم نیز این تیم فجر شهید سپاسی شیراز بود که توانست گل دوم خود را در دقیقه 70 بازی به ثمر برساند و دو بر یک از تیم ایرانجوان جلو بافتد.

عباسی تصریح کرد: علی رغم تلاشها و حملات  صورت گرفته توسط تیم ایرانجوان بر روز دروازه فجر نتوانست نتیجه را جبران کند و بازی با همان نتیجه به پایان رسید.

 

کد خبر 2378832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha