۵ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۴۲

هفته ششم لیگ برتر انگلیس؛

پیروزی من سیتی، یونایتد و چلسی/ دربی مرسی ساید برنده نداشت

پیروزی من سیتی، یونایتد و چلسی/ دربی مرسی ساید برنده نداشت

هفته شش رقابتهای لیگ برتر انگلیس عصر شنبه با برکزاری 7 دیدار آغاز شد که طی آن تیم های منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی، کریستال پالاس و ساوتهمپتون مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار لیورپول در خانه خود مقابل اورتون به تساوی یک بر یک دست یافت تا دربی مرسی ساید برنده ای نداشته باشد. در این دیدار ابتدا استیون جرارد در دقیقه 65 لیورپول را پیش انداخت اما فیل جاگیلکا در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشاند.

منچستریونایتد در حضور بیش از 75 هزار تماشاگر ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 2 بر یک از سد وستهام گذشت. در این بازی وین رونی (5) و رابین فان پرسی (22) برای منچستریونایتد و دیافرا ساخو (37) برای وستهام گل زدند. در دقیقه 60 این بازی وین رونی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابتها که چند هفته است نتیجه نمی گیرد در خانه هال سیتی با نتیجه پر گل 4 بر 2 به پیروزی رسید. در این دیدار سرخیو آگوئرو (7)، ادین ژکو (11، 68) و فرانک لمپارد (87) برای من سیتی گل زدند.

چلسی صدرنشین رقابتها نیز در ادامه نتایج درخشان خود با نتیجه 3 بر صفر استون ویلا را از پیش رو برداشت. اسکار (7)، دیه گو کاستا (59) و ویلیان (79) برای شاگردان ژوزه مورینیو در این بازی گل زدند.

نتایج دیدارهای شنبه به شرح زیر است:

* لیورپول یک – اورتون یک

* چلسی 3 – استون ویلا صفر

* کریستال پالاس 2 – لسترسیتی صفر

* هال سیتی 2 – منچسترسیتی 4

* منچستریونایتد 2 – وستهام یک

* ساوتهمپتون 2 – کوئینزپارک رنجرز یک

* ساندرلند صفر – سوانزی سیتی صفر

کد خبر 2378888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha