۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۳

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

مغانلو: همه تکواندوکاران برای کسب مدال آماده‌اند/ به قرعه توجهی ندارم

مغانلو: همه تکواندوکاران برای کسب مدال آماده‌اند/ به قرعه توجهی ندارم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: بازیهای آسیایی برای همه کشورها اهمیت زیادی دارد و از همین رو هر ورزشکاری در بهترین شرایط برای کسب مدال می آیند و ما نیز بدون توجه به قرعه فقط برای موفقیت و کسب با ارزش ترین مقام اینجا هستیم.

بیژن مغانلو با بیان مطلب فوق به خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون گفت: از زمان رسیدن به اینچئون چهار جلسه تمرین را پشت سرگذاشته و تمامی نفرات تیم به شرایط آشنا شده و آماده حضور در مسابقات هستند.
 
وی در خصوص قرعه کشی مسابقات گفت: من شخصا به قرعه توجهی ندارم چرا که معتقدم همه ورزشکاران برای کسب مدال اینجا هستند و اگر می خواهیم به مدال برسیم بدون توجه به نام رقبا باید با حداکثر توان مبارزه کرده و برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش کنیم.
 
سرمربی تیم ملی در مورد مبارزات یوسف کرمی و دیدار با رقیب نامدار ازبکستانی خود گفت: این مبارزه تکرار فینال قهرمانی آسیاست و یوسف کرمی هم آماده و سر حال است، اگر تکواندوکاران سایر کشورها عنوان دار هستند نفرات تیم ما نیز مدالهای خوبی در تورنمنت‌های مختلف کسب کرده و از این نظر چیزی را رقبای خود کم ندارند. 
 
مغانلو به آنالیز رقبا هم اشاره  کرد و گفت: ما فیلم تک تک رقبای ورزشکاران خود را آنالیز کرده ایم و اعضای تیم نیز این فیلم ها را تماشا کرده اند، ضمن اینکه در زمان برگزاری مسابقات هم همکارانم نحوه کار رقبا را پیگیری کرده و آنالیز خود را برای مسابقات بعدی ارائه می دهند. ما یک تیم هستیم و همه با هم برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنیم.
 
وی در خصوص قوانین جدید مسابقات گفت: ما در مسابقات قزاقستان با این نوع قوانین آشنا شده و از آن اطلاع داریم فقط در زمان خروج از زمین که در دوره های قبل به  هر دلیل اخطار می دادند در این دوره اعلام شده که اگر به قصد فرار باشد اخطار خواهد داشت. 
 
سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان گفت: پیش بینی کسب مدال در مسابقاتی از این دست خیلی سخت است، ما اینجا هستیم تا برای رسیدن به موفقیت و رسیدن به خوشرنگ ترین مدال هر چه در توان داریم بکار گیریم.
 
هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.
کد خبر 2379893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha