۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۵

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

اخلاقی: حق ما کسب سه مدال طلا بود/ فردا هم طلایی می شویم

اخلاقی: حق ما کسب سه مدال طلا بود/ فردا هم طلایی می شویم

دارنده مدال طلای وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی بازیهای آسیایی کره جنوبی گفت: امروز باید سه مدال طلا می گرفتیم که متاسفانه اینگونه نشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، حبیب الله اخلاقی با بیان این مطلب اظهار داشت: حق ما کسب سه مدال طلا بود که متاسفانه عبدولی دچار ناداوری شد و نتوانست به فینال برسد. البته فردا می توانیم مدال های بیشتری کسب کنیم.

وی گفت: برخی از فرنگی کاران حریف در رقابتهای جهانی ازبکستان حضور نداشتند تا با تمام توان  در بازی های آسیایی شرکت کنند که این مساله توان آنها را بسیار بالاتر از برخی از ملی پوشان ما کرده بود.

اخلاقی افزود:من برای کسب این مدال کمترین نقش را داشتم  وکادر فنی قبلی و فعلی تیم ملی کشتی فرنگی نقش بسزایی در کسب این موفقیت داشتند. باید از خانواده ام تشکر کنم و امیدوارم تیم ملی کشتی فرنگی ایران مانند رقابتهای جهانی ازبکستان هم خوش بدرخشد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2381149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha