۹ مهر ۱۳۹۳، ۰:۵۵

لیگ قهرمانان اروپا؛

توتی رکورد گیگز را شکست تا رم، من سیتی را در خانه متوقف کند

توتی رکورد گیگز را شکست تا رم، من سیتی را در خانه متوقف کند

تیم فوتبال رم بعد از چندین سال دوری از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا این بار با درخشش یکی از محبوب ترین ستاره های فوتبال جهان منچسترسیتی را در خانه اش متوقف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفته دوم از دور نخست مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب تیم فوتبال رم ایتالیا در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر ورزشگاه اتحاد مقابل منچسترسیتی به تساوی یک بر یک دست یافت.

در این بازی ابتدا سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی من سیتی در دقیقه 4 از روی نقطه پنالتی دروازه رم را باز کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت. اما فرانچسکو توتی ستاره رم و یکی از محبوب ترین بازیکنان حال حاضر جهان در دقیقه 22 بازی توپ را به زیبایی از جو هارت سنگربان منچسترسیتی عبور داد و نتیجه را یک بر یک به تساوی کشاند.

توتی که شنبه گذشته تولد 38 سالگی خود را جشن گرفت با این گل رکورد گلزنی رایان گیگز بازیکن پیشین منچستریونایتد را به عنوان مسن ترین بازیکنی که در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده شکست.

رم با این نتیجه از دو بازی خود 4 امتیاز کسب کرده و منچسترسیتی را که از دو بازی ابتدایی خود تنها یک امتیاز به دست آورده در شرایط سختی قرار داده است.

کد خبر 2381364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha