۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

مهدی خدابخشی راهی بازی پایانی شد/ دومین طلا در انتظار تکواندو

مهدی خدابخشی راهی بازی پایانی شد/ دومین طلا در انتظار تکواندو

تکواندوکار ملی پوش ایران با کسب سومین پیروزی متوالی خود راهی دیدار نهایی رقابتهای تکواندو بازی‌های آسیایی شد و برای کسب مدال طلا به مصاف برنده رقابت چین و ازبکستان برود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، در ادامه رقابتهای تکواندو هفدهمين دوره بازی‌های آسيايی، مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف "فرهاد نگماتوف" از تاجیکستان رفت و در نهایت با برتری 7 بر 2 در این رقابت، راهی دیدار نهایی شد.

خدابخشی امروز با کسب سه پیروزی متوالی راهی بازی نهایی شد. وی ابتدا "بهادر آريه" از نپال را در پایان راند دوم با نتیجه 16 بر صفر شکست داد و سپس در مرحله یک چهارم نهایی "هيدونري اباتا" از ژاپن را  5 بر یک از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید که در این مرحله هم همین تاجیکستانی را از پیش رو برداشت.

نماینده تکواندو ایران برای دیدار نهایی برنده مبارزه چین و ازبکستان را پیش رو دارد. در این وزن تکواندوکار کره‌جنوبی از دور مسابقات کنار رفت.

تیم ملی کشورمان امروز سه نماینده داشت که سمانه شش‌پری و سجاد مردانی با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند. روز گذشته هم یوسف کرمی حذف شد، حاجی‌پور برنز گرفت و حجی‌زواره به نشان طلا دست يافت.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است. 

کد خبر 2381550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha