۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۸:۱۵

پرویز مظلومی در گفتگو با مهر:

نباید فرهاد مجیدی را بسوزانیم/ وقتی صدرنشین بودم علیه من پلاکارد زدند

نباید فرهاد مجیدی را بسوزانیم/ وقتی صدرنشین بودم علیه من پلاکارد زدند

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی می تواند به خوبی استقلال را هدایت کند اما نباید عجله کنیم و او را بسوزانیم.

پرویز مظلومی که تقریبا هر روز عصر خود را کنار برادرش غلامحسین مظلومی در بیمارستان  سپری می کند در مورد بیماری برادرش و شرایط این روزهای وی به خبرنگار مهر گفت: فعلا در حال مداواست و شرایط ایشان تغییری نکرده. غلامحسین دو ماه است که در بیمارستان بستری است و به دعای مردم برای بهبود برادرم نیاز داریم.

مظلومی در این ارتباط ادامه داد: من از سردار احمدی مقدم و پرسنل بیمارستان و ناجا تشکر می کنم که نهایت محبت را به برادرم داشته اند. همینطور از همه عزیزانی که برای عیادت غلامحسین به بیمارستان می آیند. حضور آنها به غلامحسین روحیه بسیار خوبی می دهد همین حضور پیشکسوتان پرسپولیس اینجا فوق العاده بود. آمدند کری خواندیم و برادرم بسیار روحیه اش خوب بود. البته کری ها در قالب احترام و خنده و شوخی است اما به هر حال از آنها ممنونم.

پرویز مظلومی در ادامه به شرایط این روزهای استقلال و انتقادات پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: درهر شرایطی معتقدم همه ما باید از استقلال حمایت کنیم نه به خاطر شخص خاصی بلکه فقط به خاطر هواداران استقلال. ما علاقمند به این باشگاه هستیم و این باشگاه هم هیات مدیره و مدیر عامل دارد.

وی افزود: حتی اگر روزی نیاز به تغییراتی باشد باز هم باید اجازه بدهیم در شرایط عادی این اتفاق رخ دهد نه با ایجاد حاشیه و جنجال چون ممکن است برخی تصور کنند که ما می خواهیم چوب لای چرخ حرکت استقلا بگذاریم و این برای پیشکسوتها خوب نیست من به همه پیشکسوتها پیشنهاد میکنم که از استقلال حمایت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که با این رویکرد که شما از شرایط موجود حرفی نمی زنید فکر نمی کنید فراموش شوید؟ گفت: مردم فراموش نمی کنند، همین عدد 4 افتخار بسیار بزرگی برای من است و افتخار می کنم کاری کردم که همیشه ماندگار است آنها من را که می بینند 4 را به من نشان می دهند همین حرکت ماندگار برای من کافی است. هرچند خودم از این حاشیه سازی ها لطمه زیادی خوردم.

سرمربی پیشین استقلال خاطرنشان کرد: حتی دو ماه مانده به پایان لیگ و در شرایطی که تیم من صدر جدول بود برایم پلاکارد آوردند و تیم را به هم ریختند و آرامش را از استقلال گرفتند شاید به همین دلیل باشد که معتقدم باید اجازه بدهند استقلال مسیرش را برود چون خودم درد این ماجراها و حاشیه سازی ها را کشیده ام.

پرویز مظلومی در مورد ادعای فرهاد مجیدی در مورد قهرمان آسیا کردن استقلال گفت: فرهاد می تواند اینکار را انجام دهد. به هر حال استقلال بزرگ است و اگر حاشیه نداشته باشد فرهاد از پس آن برمی آید او هم با هوش است و هم فنی اش خوب است اما من معتقدم سرمایه هایمان را نباید بسوزانیم و نباید دراین مسیر عجله کنیم. به هر حال فرهاد هم اخلاق خوبی دارد و هم آدم توانایی است.

مظلومی در مورد اینکه آیا فرهاد مجیدی همانقدر که می گویند شکننده است و احساساتی می گوید: فرهاد روحیه لطیفی دارد که البته این موضوع طی زمان از بین می رود اما فرهاد در مجموع شرایط خوب است. حالا هم معتقدم باید فرهاد و فرهادها و ما همه با هم از استقلال حمایت کنیم.

سرمربی سابق استقلال در مورد حذف منصور پورحیدری و چارت مدیرفنی از استقلال به بهانه کم کردن هزینه ها گفت: مدیریت فنی که بودجه ای نمی خواهد. آقای پورحیدری در تمام دورانش کی از استقلال پول گرفته که حالا بگیرد او عاشق استقلال است و همیشه با عشق کار کرده است من خبر ندارم چرا این اتفاق رخ داده اما این را می دانم که یک باشگاه حرفه ای باید مدیر فنی داشته باشد.

پرویز مظلومی در مورد اختلاف فدراسیون فوتبال و صدا و سیما نیز گفت: پخش تلویزیونی قواعدی دارد که طبق قوانین فیفا یکی از آیتم های مجوز حرفه ای است انشالله تعامل کنند و مردم را از دیدن فوتبال محروم نکنند اما به طور کلی کپی رایت در ایران بسیار عقب است و باید فکری به حال آن داشته باشیم در ایام جام جهانی هم دیدید که هر کسی در تلویزیون و بیلبوردها با اسم و عکس تیم ملی کالایش را تبلیغ می کرد که حاضرم قول بدهم که بابت این استفاده از تیم ملی مجوزی از فدراسیون فوتبال نداشت.

وی افزود: در حالی که در تمام دنیا این موضوع کاملا طبیعی است و باشگاهها و فدراسیون ها از تبلیغات و تولیدات کالاهای خود پول در می آورند و با تامین هزینه های خودشان به دولت کمک می کنند. در بخش خصوصی حتی باشگاهها خودشان تلویزیون دارند و تبلیغات در دست خودشان است اما اینجا نمی دانم چرا چنین اجازه ای نمی دهند!

کد خبر 2381724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha