۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۳۰

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

نیکخواه بهرامی: خیلی بد بودیم/ نباید در فینال اشتباهات‌مان را تکرار کنیم

نیکخواه بهرامی: خیلی بد بودیم/ نباید در فینال اشتباهات‌مان را تکرار کنیم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به اینکه این تیم برابر قزاقستان عملکرد بسیار بدی داشت، گفت: اگر بخواهیم در فینال هم با همین سبک بازی کنیم، دوباره با مشکل روبرو می‌شویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، صمد نیکخواه‌بهرامی پس از پیروزی تیم بسکتبال ایران برابر قزاقستان و صعود به دیدار فینال بازی‌های آسیایی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: برابر قزاقستان خیلی بد بودیم و حریف‌مان خیلی خوب کار کرد.

وی با اشاره به اینکه قزاقسها تیم ایران را به خوبی آنالیز کرده بودند، ادامه داد: با اینکه نوع دفاع کردن را تغییر دادیم، این شیوه باز هم جواب نداد زیرا آنها پرتاب‌های خوبی انجام می‌دادند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران همچنین خاطرنشان کرد: ما در حد خودمان نبودیم. .تیم ما برای این مسابقات چهار ماه تمرین کرده است و نزدیک بود زحمات‌مان بر باد برود.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر بخواهیم در فینال هم با همین سبک بازی کنیم، دوباره با مشکل روبرو می‌شویم.

نیکخواه‌بهرامی همچنین گفت: مطمئن هستیم حریف‌مان در فینال روی نقطه ضعف‌مان کار کرده و برای پیروزی در آن بازی برنامه خواهد داشت، به همین دلیل نباید در فینال اشتباهات‌مان را دوباره تکرار کنیم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2382035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha