۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۵۷

مصباحی:

جشن بزرگ غدیر و کودک با حضور عوامل کلاه قرمزی در قم برگزار می‌شود

جشن بزرگ غدیر و کودک با حضور عوامل کلاه قرمزی در قم برگزار می‌شود

قم - خبرگزاری مهر:‌ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری جشن بزرگ غدیر و کودک با حضور عوامل کلاه قرمزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مصباحی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح فعالیت های هفته ملی کودک بیان کرد: مسابقات کشوری نقاشی با عنوان صلح و دوستی توسط هلال احمر در هفته ملی کودک برگزار می شود که در این مسابقه آثار کودکان جمع آوری شده و در شبکه پویا به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین به آثار برگزیده این مسابقات هدایایی داده می شود که مهلت ارسال آثار در این مسابقه تا 30 مهر ماه است.

وی گفت: از دیگر برنامه های هلال احمر در هفته ملی کودک برپایی ایستگاه نقاشی در بوستان شهید بنیادی است که شرکت برای عموم در این ایستگاه آزاد است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: بازدید اعضای کانون غنچه های هلال احمر از سایت امداد و نجات برای آشنایی بیشتر آنها با تاسیسات امدادی و همچنین بازدید از کتابخانه های هلال احمر و آشنایی با کلاس های هلال احمر از دیگر برنامه های این هفته است.

وی گفت:‌ جشن بادبادک ها در روز 17 مهرماه به مناسبت هفته ملی کودک برگزار می شود.

مصباحی عنوان کرد: شرکت در کلاس های آموزشی در 35 رشته برای سنین 6 تا 16 سال با 10 درصد تخفیف در هفته ملی کودک انجام می شود.

وی گفت:‌ جشن بزرگ غدیر و کودک با همکاری فرودگاه بین المللی قم در 21 مهرماه برگزار می شود که در این جشن عوامل کلاه قرمزی نیز به اجرای برنامه می پردازند و علاقه مندان می توانند از 14 تا 20 مهرماه برای تهیه بلیط به مرکز امور جوانان واقع در خیابان باجک مراجعه کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در پایان گفت: در حال حاضر چهار هزار و 150 نفر عضو غنچه های هلال احمر هستند.

کد خبر 2382107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha