۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

اشترک: برای شکست دادن هند برنامه داریم/ باید پاکستان را با اختلاف بیشتر می‌بردیم

اشترک: برای شکست دادن هند برنامه داریم/ باید پاکستان را با اختلاف بیشتر می‌بردیم

عضو تیم ملی مردان کبدی ایران گفت: برای بازی فینال مقابل هند برنامه ویژه داریم و مانند قبل این تیم نمی‌تواند با 20 امتیاز اختلاف ما را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اینچئون، هادى اشترك پس از پیروزی ارزشمند تیم ملی کبدی مقابل پاکستان اظهار کرد: پاكستان هميشه حريف قدرى بوده و بازى امروز هم بازى نفس گير و سختى بود.

وی افزود: ما توانستيم بازى هوشمندانه‌اى انجام دهيم و با اختلاف امتياز پاكستان را شكست دهيم. با این وجود اعتقاد دارم مى‌‎توانستيم با اختلاف امتياز بيشتر پاكستان را ببريم اما برنامه‌مان اين بود كه مصدوم نشويم.

عضو تیم ملی مردان کبدی ایران همچنین اظهار کرد: تكنيك اصلى‌مان را براى بازى فردا مقابل هند بگذاريم.

اشترک در پایان خاطرنشان کرد: براى بازى فردا جمعه برنامه ويژه داريم و هندی‌ها كار سختى مقابل ما دارند. مثل هر سال نيست كه بتوانند با اختلاف 20 امتياز ما را شكست دهند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2382240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha