۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

ایزدی: اشتباه کردم و باختم/ حتی به برنز هم فکر نمی‌کردم

ایزدی: اشتباه کردم و باختم/ حتی به برنز هم فکر نمی‌کردم

تکواندوکار بانوی ایران اعلام کرد مقابل حریف خود به خاطر استرس اشتباه کرد و مسابقه برده را باخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، شکرانه ایزدی پس از شکست از حریف خود و عدم راهیابی به دیدار نیمه نهایی رقابتهای تکواندو بازی‌های آسیایی، ضمن بیان مطللب فوق گفت: به خاطر استرس اشتباه کردم و باختم، نباید حمله می‌کردم زیرا از حریف پیش بودم.

وی افزود: باید به حریف فشار می‌آوردم زیرا حریفم مصدوم نشده بود بلکه تمارض می‌کرد. اصلا انتظار باخت را نداشتم و به حریف بعدی‌ام فکر می‌کردم.

تکواندوکار بانوی ایران همچنین تاکید کرد: البته حریفم را دست کم نگرفته بودم اما و با توجه به تجربه‌ای که داشت، می‌دانستم کار سختی برابر این حریف در پیش دارم. حتی به برنز هم فکر نمی‌کردم، بلکه هدف کسب مدال طلا بود.

ایزدی همچنین گفت: متاسفانه اخطار بی‌مورد گرفتم زیرا در زمین محکم نبودم. جبران هم کردم ولی لحظه آخر در راند طلایی امتیاز گرفت. این بازی خیلی برایم مهم بود اما شرمنده‌ام زیرا دلم می‌خواست برای کشورم مقام کسب کنم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2382274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha