۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

امینی: مدال سونیا گماری بسیار دلچسب بود

امینی: مدال سونیا گماری بسیار دلچسب بود

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: کسی فکر نمی‌کرد ما در اسلالوم بانوان مدال کسب کنیم، به همین دلیل مدال برنز سونیا گماری برای همه دلچسب بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، غلامرضا امینی بعد از کسب مدال برنز رشته اسلالوم توسط سونیا گماری، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: مدال گماری بسیار ارزشمند بود. با وجود کشورهای شرق آسیا کسی فکر نمی‌کرد که ما بتوانیم مدالی را در این ماده به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: 7 ماه تمام زحمت کشیدیم و این مدال ارزشمند نتیجه همه آن زحمت‌هایی است که کشیده شده است.

رئیس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: اسلالوم رشته بسیار سختی است و خانم گماری واقعا غیرتمندانه کار کرد که توانست این مدال را به دست بیاورد. مدال او بسیار دلچسب بود.

امینی در پایان گفت: کار کاروان قایقرانی ایران با 9 مدال به پایان رسید که فکر می‌کنم در کل راضی کننده بود. هرچند ما دوست داشتیم به جای یک طلا دو طلا را به دست بیاوریم اما امیدوارم مردم از ما راضی باشند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

 

کد خبر 2382292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha