۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸

عرضه 60 هزار دام زنده به مناسبت عید قربان/ دام زنده را از مراکز بهداشتي خريداري کنيد

عرضه 60 هزار دام زنده به مناسبت عید قربان/ دام زنده را از مراکز بهداشتي خريداري کنيد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از طرح عرضه 50 تا 60 هزار راس دام زنده به مناسبت روز عید قربان خبر داد و از شهروندان خواست از مراکز بهداشتی و نظارت شده خریداری کنند تا از بهداشت و سلامت دام مطمئن باشند.

علی اصغر ملکی در گفتگو با مهر اظهار داشت: خوشبختانه کمبودی در تامین و عرضه گوشت و دام زنده نداریم.

ملکی گفت : طرح تامین و کنترل سلامت ، قیمت و عرضه دام سالم برای عید سعید قربان با همکاری جهاد کشاورزی استان تهران ، دامپزشکی استان و مدیریت امور عشایر استان ، استانداری ، شهرداری تهران و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران اجرایی شده است تا دام سالم و بهداشتی با قیمت مناسب در نزدیکترین مکان عرضه شود.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی و دام زنده طی یک سال و نیم گذشته تغییری نداشته است، افزود: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی ( شقه و بدون دنبه) برای عرضه به مشتری 27 هزار تومان است، ضمن اینکه فردا هر کیلوگرم دام زنده با قیمتی بین 11 تا 12 هزار تومان به مشتریان عرضه می شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه عرضه 50 تا 60 هزار راس گوسفند زنده در عید قربان برای استان تهران پیش بینی شده است، افزود: ما در تهران و سراسر شهرستان های کشور هیچ‌گونه کمبودی نداریم و طی روزهای اخیر معمولا عرضه این دام بیش از تقاضاهای موجود برای آن بوده است.

کد خبر 2383071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha