۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۰

به مناسبت عید قربان/

پنج پايگاه عرضه دام زنده در کرمان ایجاد می شود

پنج پايگاه عرضه دام زنده در کرمان ایجاد می شود

کرمان - خبرگزاری مهر: استقرار پنج پايگاه عرضه دام زنده در کرمان، دیدار شهردار و مدیران شهرداری با مدیرکل دادگستری استان کرمان و آذین بندی خیابان های سطح منطقه چهار کرمان از جمله اخبار شهرداری کرمان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرمان از تعیین پنج نقطه از سطح شهر جهت عرضه ی دام زنده به مناسبت عید قربان به متقاضیان خبر داد.

علی کردی با بیان اینکه جهت ساماندهی و هم چنین رفاه حال شهروندان همانند سال گذشته چهار نقطه از سطح شهر برای عرضه ی دام زنده در نظر گرفته شده است، کمربند شرقی (پشت پمپ بنزین زرندی ) در منطقه یک ، جاده شرف آباد (روبروی نمایندگی ایران خودرو ) در منطقه دو ، انتهای خیابان شیخ احمد کافی جنوبی (روبروی مرکز مخابرات شهید اسدی ) و انتهای بولوار 24 مهر در منطقه سه و جاده قدیم ماهان (نزدیک کشتارگاه قدیم) در منطقه چهار را نقاط تعیین شده عنوان کرد.

وی با بیان اینکه عرضه دام باید در خودرو و محل های حصار شده انجام شود و فروشندگان باید از رها کردن دام در سطح شهر جلوگیری کنند، افزود: عرضه دام در نقاطی غیر از مکان های یاد شده خلاف است و با فروشندگان برخورد خواهد شد.

کردی افزود: ذبح دام به علت رعايت مسايل بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان در معابر عمومی ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد:برای اطلاع و دسترسی هرچه سریع تر شهروندان به نقاط تعیین شده بنر های در نقاط مختلف شهر و اطراف محل عرضه دام ها در چهار منطقه  نصب شده است.

دیدار شهردار و مدیران شهرداری با مدیرکل دادگستری استان

شهردار کرمان و جمعی از مدیران شهرداری با مدیرکل جدید دادگستری کرمان دیدار کردند.

شهردار کرمان در این نشست گفت : شهرداری مجموعه خدمت گذاری است که در خدمت شهر، شهروندان و دادگستری  است.

ابوالقاسم سیف الهی ادامه داد: ید الله موحد از مدیران شایسته و توانمند در استان کرمان است و هم اکنون نیز که در این مسند قرار گرفته، امیدواریم هر روز شاهد توفیق و افتخارات بیشتری در دادگستری کرمان باشیم .

وی تصریح کرد : مدیریت او در این مسند،کمک حال شهرداری خواهد بود و عملکرد ما نیز روز به روز در کنار راهنمایی های وی بیشتر و بهتر خواهد شد.

شهردار کرمان با بیان اینکه مجموعه قضایی استان کرمان با مدیریت وی روز به روز بهتر خواهد شد ،گفت: شهرداری هرگونه آمادگی برای همکاری هر چه بیشتر با دادگستری را دارد.

مدیر کل دادگستری استان کرمان نیز یکی از تعهدات خود در سمت های مختلف را ،همدلی و همراهی با دیگر نهاد ها و ارگان ها در جهت پیشرفت و توسعه کشور دانست.

ید الله موحد ادامه داد:شهرداری  یکی از نهاد هایی است که با توجه به فعالیت کاری، ارتباط تنگاتنگی با دادگستری دارد .

وی اظهار داشت: قدرتی که در برپایی نظم و قانون در اختیار این دستگاه است مربوط به شخص نیست بلکه قدرتی عمومی است که باید در راستای اهداف نظام در کنار دستگاه های اجرایی مانند شهرداری قرار گیرد.

این مسئول قضائی ادامه داد: به دنبال آن هستیم که برای ارتقای استان در سایه عدالت به شهرداری ها کمک کرده و در کنار آنها باشیم.

موحد با بیان اینکه  در این برهه از زمان که هدف گذاری در رونق عمران و آبادانی شهر و پیشرفت در راستای عمران است، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با قدرت تمام و بیش از گذشته در کنار شهرداری باشیم .

وی با اشاره به حجم بالای مراجعان به دو نهاد دادگستری و شهرداری نسبت به دیگر نهادها، افزود: توان قضایی از ارکان جمهوری اسلامی است و با تمام توان از دستگاه های اجرایی حمایت می کند.

موحد اضافه کرد: مدیران شهرداری نیز کمک کنند تا در مسیر حرکتمان به سمت عمران و آبادانی شهر گام های بهتر و موثر تری برداریم.

آذین بندی خیابان های سطح منطقه چهار کرمان به مناسبت عید قربان

شهردار منطقه چهار کرمان با بیان اینکه همزمان با عید سعید قربان، آذین بندی ویژه ای در خیابان های سطح منطقه انجام می شود، افزود: همچنین به مناسبت این عید بزرگ،خیابان های سطح منطقه نور پردازی می شود.

عی نیک طبع این اقدام را در راستای هویت بخشی به سیمای شهر عنوان و تصریح کرد: از آنجا که عید قربان یکی از مهم ترین اعیاد مسلمانان است،به همین مناسبت باید به بهترین شکل به استقبال آن رفت.

وی با اشاره به اجرای نورپردازی پل پژوهش به مناسبت عید سعید قربان، افزود:همچنین اطراف میدان خواجوی کرمانی،میدان بیرم آباد،پل فجر و چهار راه شعبانیه به صورت ویژه  با ریسه آذین بندی می شوند.

 

کد خبر 2383310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha