۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۵

عوامل «گاهی به پشت سر نگاه کن» در مخفیگاه شخصیت منفی

عوامل «گاهی به پشت سر نگاه کن» در مخفیگاه شخصیت منفی

عوامل «گاهی به پشت سر نگاه کن» برای ادامه کار تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی راهی لوکیشن خانه‌ای در خیابان فرشته تهران شدند.

رضا انصاریان تهیه‌کننده «گاهی به پشت سر نگاه کن» درباره آخرین وضعیت ساخت این سریال به خبرنگار مهر گفت: از روز گذشته برای تصویربرداری سکانس «خانه لواسان» به خانه‌ای در خیابان فرشته نقل مکان کرده‌ایم و در این لوکیشن سعید چنگیزیان، میلاد رحیمی و آرش فلاحت‌پیشه از بازیگران اصلی مقابل دوربین می‌روند.

وی افزود: خانه خیابان فرشته مخفیگاه شخصیت منفی قصه است و  گروه بین 5 تا 8 روز در این لوکیشن می‌مانند. بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته سکانس بعدی ما «ویلای محتشم» خواهد بود و اکنون گروه مشغول پیدا کردن لوکیشن مناسبی برای ضبط این سکانس هستند.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی مقابل دوربین رفته است.

فیلمنامه این سریال به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی نقش شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و احتشام را بازی می‌کنند. هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، شبنم مقدمی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگران بازیگران «گاهی به پشت سر نگاه کن» هستند.

این سریال برای پخش از شبکه دو  در حال ساخت است و از دیگر عوامل آن می‌توان به مریم هژیروند برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، افشین هاشمی انتخاب بازیگر، ندا قائدی منشی صحنه، فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، کوروش سیگارودی تصویربردار، محمدرضا موئینی تدوینگر، رامین آشوری طراح صحنه، اردوان همایون فر مدیر صحنه، مرجان گلزار طراح لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، نوید می‌رالی مجری گریم، مهشاد مظفری مجری گریم، ساسان نخعی صدابردار، منصور غضنفری مدیر تولید و سید جواد لاجوردی مدیر تدارکات اشاره کرد.

کد خبر 2385726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مریم عابدیی ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      0 0
      بسیار عالی و هر شب مشتاقانه تر از سریالهای شبکه 1 و 3 منتظر دیدنش هستم . مازیار میری خسته نباشی