۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱

کار تیم فوتبال بانوان نوجوان در مسابقات قهرمانی آسیا سخت است

کار تیم فوتبال بانوان نوجوان در مسابقات قهرمانی آسیا سخت است

سرمربیب تیم فوتبال نوجوان بانوان ایران کار این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی بنگلادش برگزار می شود را سخت و دشوار خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شادی مهینی، سرمربی تیم فوتبال زیر 16 سال بانوان گفت: تمرینات خوبی را ملی پوشان پشت سرگذاشته و سه بازی تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان ازبکستان نیز برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: در گروه خیلی سختی قرار داریم. تیمی چون هند در پایه بسیار قوی بوده، تیم اردن در که بارها ملی پوشان در رده های مختلف با آن رقابت کرده اند، همیشه سرسخت بوده و تیم امارات نیز در شرایط خوبی قرار داد. تیم بنگلادش نیز بدون شک تمرینات جدی را دنبال کرده و از شرایط میزبانی خود هم استفاده می کند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در رقابتهای قهرمانی آسیا بگیریم.شاگردانم با انگیزه بالا برای حضور در این رقابتها آماده هستند و امیدواریم که عملکرد خوبی را به ثبت برسانیم.

تیم فوتبال نوجوانان بانوان ایران در مرحله گروهی این دوره از مسابقات که در بنگلادش برگزار می شود با تیم های امارات، اردن، هند و بنگلادش همگروه است.

کد خبر 2387864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha