۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۰۳

جابرزاده:

خوزستان چهارمین استان در استفاده از بیمه سلامت است

خوزستان چهارمین استان در استفاده از بیمه سلامت است

اهواز - خبرگزاری مهر: مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: خوزستان به عنوان چهارمین استان از نظر استقبال از بیمه سلامت در کشور شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ جابرزاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بیمه سلامت خوزستان اظهار کرد: خوزستان به عنوان اولین تولید کننده نفت، گاز و دومین قطب صنعتی و کشاورزی کشور، دارای جایگاه ویژه ای است.

وی ادامه داد: جدای از این موارد، امتیاز ویژه ای که خوزستان را خاص کرده این است که خاک این سرزمین در طول هشت سال شاهد جنگ و دفاع مقدس بوده است و بنابراین کارکردن در خوزستان یک نعمت است.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان بیان کرد: تعداد بیمه شدگان روستایی خوزستان، یک میلیون و 540 هزار نفر، بیمه ایرانیان 98 هزار نفر، سایر اقشار 130 هزار نفر و بیمه سلامت 315 هزار نفر است.

وی، بیماران خاص خوزستان را سه هزار و چهار نفر عنوان کرد و گفت: خوزستان به عنوان چهارمین استان از نظر استقبال از بیمه سلامت در کشور شناخته شده است.

جابرزاده عنوان کرد: 238 میلیارد تومان هزینه عملکردی بیمه سلامت در خوزستان بوده است که اگر بیمه روستایی را کنار بگذاریم 105 میلیارد تومان این هزینه در بخش بستری و 86 میلیارد تومان در بخش سرپایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه خوزستان در زمینه طرح تحول سلامت 30 درصد راه را طی کرده است، اظهار کرد: تا پایان امسال 460 هزار نفر به آمار مشمولین بیمه سلامت در خوزستان اضافه خواهد شد.

به گزارش مهر، در این مراسم شاهرخ جابرزاده به عنوان مدیر کل سازمان بیمه سلامت خوزستان تودیع و از زحمات احسان اله منفرد نیاکی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 2389194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha