۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶

یک هواپیما، بازی را به آشوب کشید؛

گزارش تصویری - تشریحی مهر از درگیری در دیدار صربستان و آلبانی

گزارش تصویری - تشریحی مهر از درگیری در دیدار صربستان و آلبانی

دیدار تیم های ملی فوتبال صربستان و آلبانی در چارچوب رقابتهای مقدماتی یورو 2016 با درگیری شدید بین بازیکنان و هواداران نیمه تمام ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال صربستان و آلبانی در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام ملت‌های اروپا با جنجال شدید بین هواداران و درگیری فیزیکی داخل میدان نیمه تمام ماند. این بازی تحت تدابیر شدید امنیتی در ورزشگاه FK بلگراد در حال برگزاری بود که در اواسط آن به جنجال کشیده شد.

پیش از شروع بازی ماموران امنیتی از ورود هواداران تیم آلبانی به داخل استادیوم ممانعت به عمل آوردند. بعد از شروع بازی نیز پرتاب مواد محترقه باعث ایجاد وقفه شد که پس از چند دقیقه بازی از سر گرفته شد. در ادامه به ناگاه یک هواپیمای بدون سرنشین وارد زمین شد که پرچم آلبانی را حمل می‌کرد. در این لحظه میتروویچ بازیکن تیم صربستان پرچمی که توسط این هواپیمای کوچک حمل می‌شد را با یک پرش بلند به پایین کشید و از آنجا بود که درگیری‌ها شروع شد.

روی سکوها پرچم‌های ناتو توسط هواداران تیم صربستان به آتش کشیده شد و در ادامه چند هوادار خود را به داخل زمین رساندند و با چوب و چهارپایه کنار زمین به جان بازیکنان آلبانی افتادند. بازیکنان آلبانی که به سمت رختکن فرار کرده بودند با پرتاب انواع و اقسام اشیاء از سوی تماشاگران میزبان مواجه شدند. این بازی جنجالی نیمه تمام ماند تا کمیته انضباطی یوفا تصمیم نهایی را درباره آن بگیرد.

کد خبر 2389366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha