۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲

مصطفی شجاعی در گفتگو با مهر:

بازی با تیم‌های بی‌نام و نشان در جام حذفی سخت تر است/ می‌خواهند خودشان را اثبات کنند

بازی با تیم‌های بی‌نام و نشان در جام حذفی سخت تر است/ می‌خواهند خودشان را اثبات کنند

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی با تیم‌های بی‌نام و نشان در جام حذفی سخت تر است زیرا این تیم‌ها می‌خواهند خودشان را اثبات کنند و باید مقابل آنها با دقت و سخت‌کوشی ظاهر شویم.

مصطفی شجاعی در گفتگو با مهر با اشاره بازی‌های اخیر تیم ذوب‌آهن اصفهان در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: شرایط خوب است و در چند بازی پایانی لیگ خوب کار کرده و روند خوبی داشتیم؛ بعد از آن استراحت دو هفته‌ای داشتیم و توانستیم بیشتر تمرین کرده و اکنون برای بازی جام حذفی آماده هستیم تا جام حذفی را با برد شروع کرده و که به مراحل بالاتر هم صعود کنیم.

وی افزود: ما در دو بازی آخر 4 امتیاز کسب کردیم اما از ابتدای فصل مجموعه خوبی بودیم و تنها به دلیل ناهماهنگی بازیکنان تیم، نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم؛ از هماهن ابتدای فصل اما خیلی خوب فوتبال بازی می‌کردیم اما موقعیت‌ها درون گل نمی‌رفت و با اشتباه یا اعلام پنالتی به سود تیم حریف، زحمات ما هدر می‌رفت.

مهاجم ذوب‌آهن درباره روند بهبود وضعیت تیمش گفت: هرچه جلوتر رفتیم، بازیکنان درک بهتری پیدا کرده و هماهنگ‌تر و یکدل‌تر شدند و به نظر من ذوب‌آهن در ادامه لیگ حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت و جایگاه بهتری در جدول کسب می‌کند.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل پیام چغادک بوشهر گفت: ما پیش از این، حتی اسم این تیم را نشنیده بودیم اما تیم‌های بی‌نام و نشان در جام حذفی تلاش بسیاری می‌کنند و به دنبال آن هستند که خودشان را به تیم‌های لیگ برتری نشان داده و ثابت کنند؛ این بازی فرصتی است که بازیکنان خود را نشان دهند و بازیکنان با انگیزه بازی می‌کنند.

شجاعی افزود: در سال‌های قبلی نیز شرایطی بوده که تیم‌های دسته یک و دسته دو حتی به جمع چهار تیم ابتدای جدول نیز صعود کرده‌اند و ما باید کاری کنیم که در این بازی‌ها از ابتدا خوب کار کنیم تا به مراحل بالاتر صعود کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما امسال خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و بازیکنان همه تلاش خود را به کار می‌گیرند و داریم به آنچه می‌خواستیم می‌رسیم و امیدوار هستم که با پیروزی مقابل پیام بوشهر و بعد از آن دیدار با فولاد خوزستان، از این روزهای بد جدا شویم.

مهاجم ذوب‌آهن به دیدار آینده تیمش مقابل فولاد خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: فولاد خوزستان از پارسال بازی خوبی کرده و جوانان بسیار خوبی دارد و تیم یکدست و خوبی بوده بنابراین بازی مقابل این تیم دشواز است اما امیدوارم که از این بازی استفاده کرده، سه امتیاز را کسب کنیم و به صدر جدول نزدیک تر شویم.

وی درباره اینکه چرا تیم اصفهانی کم گل می‌زند، افزود: ما نسبت به سال گذشته تغییرات بسیاری داشته‌ایم و در فوتبال ایران وقتی بازیکنان تیم‌های خود را عوض می‌کنند، طول می‌کشد تا شرایط ایده‌آل برسد؛ اکنون تمام مهاجمان ما پایشان به گلزنی باز شده و امیدوار هستم که گلزنی آنها از بازی بعدی تداوم داشته باشد؛ تمام بازیکنان تلاش خود را می‌گذارند که در جام حذفی محکم شروع کرده و مناسب کار کنند.

کد خبر 2389509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha