۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷

حمید استیلی مطرح کرد؛

بازی با تیم‌های لیگ یک سخت است/ هدف اصلی‌مان لیگ است نه جام حذفی

بازی با تیم‌های لیگ یک سخت است/ هدف اصلی‌مان لیگ است نه جام حذفی

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران اعلام کرد بازی مقابل تیم‌های لیگ یک بسیار برای لیگ برتری‌ها سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی در نشست خبری این تیم در سازمان لیگ و قبل از دیدار مقابل پاس همدان، جام حذفی را جام شگفتی‌ها خواند و افزود: هیچکس نمی‌تواند نتایج جام حذفی را پیش بینی کند، ما دیدار بسیار سختی را مقابل پاس همدان خواهیم داشت و می‌دانیم بازی مقابل لیگ یکی‌ها برای تیم‌های لیگ برتری بسیار سخت است.

وی افزود: در جام حذفی با 4 یا 5 بازی می‌توانیم فینالیست شویم و این می‌تواند برای برخی تیم‌ها بسیار خوب باشد. ما برای این بازی‌ها برنامه ریزی کرده‌ایم و دنبال این هستیم تا بتوانیم در این دیدارها در جام حذفی موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن اضافه کرد: البته باید بگویم هدف اصلی ما لیگ برتر است و جام حذفی برای ما در اولویت بعدی قرار دارد. ما برای تیم راه‌آهن سرمایه گذاری کرده‌ایم و این سرمایه گذاری 3 الی 5 سال به طول خواهد کشید.

وی خاطرنشان کرد: ما از بازیکنان جوانی استفاده می‌کنیم که آنها در این 3 الی 5 سال می‌توانند بازیکنان بزرگی برای لیگ برتر باشند.

استیلی تنها دغدغه این تیم را وضعیت مالکیت باشگاه خواند و افزود: متاسفانه هنوز مالکیت راه آهن مشخص نشده و این مساله از لحاظ روحی روانی آسیب زیادی به بازیکنان ما زده و من از مسئولان قوه قضائیه خواهش می‌کنم تا هر چه زودتر شرایطی را فراهم کنند تا این مشکل بزرگ راه‌آهن حل شود.

وی اردوی یک هفته ای کیش را برای راه آهن بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: در طول یک هفته‌ای گذشته، تمرینات بسیار منظمی را انجام دادیم و از لحاظ جسمانی و تاکتیکی به شرایطی خوبی رسیده‌ایم و آماده حضور در جام حذفی و لیگ برتر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تاکید کرد: در اردوی کیش دو بازیکن خارجی از مقدونیه و برزیل به جمع ما اضافه شدند که در حال حاضر تنها بازیکن برزیلی با ما تمرین می‌کند که این بازیکن برزیلی در صورت عقد قرارداد در خط دفاع به ما کمک خواهد کرد. تیم ما از لحاظ هجومی بسیار خوب بوده اما در خط دفاع نقاط ضعفی داریم که به دنبال این هستیم تا در نیم فصل آن را پوشش دهیم.

وی در خصوص جذب بازیکن جدید هم خاطرنشان کرد: چند بازیکن داخلی هم مدنظر ما هستند که می‌خواهیم در صورت توافق آنها را در نیم فصل به خدمت بگیریم.

استیلی در پایان در خصوص مصدومات و محرومان تیم راه‌آهن گفت: در ابتدا باید بگویم از کمیته انضباطی انتظار بیشتری داشتم اما ما تابع قوانین هستیم و برای این دیدار محمد آبشک و کوهنورد را به دلیل محرومیت و شیث رضایی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

کد خبر 2389639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha