۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۱۳

درخشان بعد از صعود پرسپولیس؛

می‌دانستم برابر حریف بوشهری به مشکل می‌خوریم/ بازیکنان استاندارد جذب می‌کنیم

می‌دانستم برابر حریف بوشهری به مشکل می‌خوریم/ بازیکنان استاندارد جذب می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد هرچند تیمش مقابل حریف بوشهری به پیروزی خوبی دست یافت اما در این بازی فرصت‌های گل بسیاری را از دست داد. وی همچنین گفت: می‌دانستم ممکن است در صورت از دست دادن موقعیت‌ها، مقابل این حریف بوشهری با مشکل روبرو شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان پس از پیروزی تیمش برابر کارگر بنه‌گز بوشهر درمرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: قبل از بازی به بازیکنانمان هشدار داده بودم، ممکن است این بازی گره بخورد و مقابل این حریف ناشناخته با مشکل روبرو شویم که همین اتفاق هم رخ داد.

وی با اشاره به اینکه حریف بوشهری به خاطر ناشناخته بودن، بازی بسته‌ای را برابر پرسپولیس انجام داد که باعث شد تیمش در نیمه نخست دچار مشکل شود، افزود: در نیمه نخست فرصت‌هایی داشتیم که می‌توانست شرایط بازی را عوض کند اما آنطور که باید از آنها استفاده نشد تا تنها یک گل به حریف بزنیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: اگر از ان فرصت‌ها استفاده می‌شد و 2-3 گل می‌زدیم، شیرازه تیم حریف از هم می‌پاشد. اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، بهتر نتیجه می‌گرفتیم اما این اتفاق نیفتاد. البته در نیمه دوم تغییراتی انجام دادیم که خدا را شکر با تکیه بر آنها 2 مرتبه دیگر دروازه حریف بوشهری را باز کردیم.

وی با بیان اینکه مشکلات فنی را در داخل رختکن به بازیکنان گوشزد کرده، در پاسخ به این پرسش که فرصت سوزی بازیکنانش در بازی‌های بزرگ به این تیم ضربه نمی‌زند؟، یادآور شد: باید با تمریناتی که در آینده انجام می‌دهیم، مشکلات‌مان در این زمینه را برطرف کنیم. البته در نیم فصل بازیکنان با استاندارهای بالا برای رفع این مشکلات جذب می‌کنیم زیرا کار سختی را در ادامه مسابقات پیش رو خواهیم داشت.

درخشان در مورد حرکت عباس‌زاده که پس از تعویض به جای نشستن روی نیمکت، به رختکن رفت، گفت: من بعد از تعویض ندیدم که او کجا رفت اما وقتی برگشتم دیدم روی نیمکت است. البته قطعا به این موضوع رسیدگی می‌کنیم که چرا این اتفاق رخ داد.

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی 3 بر صفر مقابل کارگر بنه‌گز بوشهر به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد و باید در آن مرحله به مصاف راه‌آهن تهران برود.

کد خبر 2390311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha