۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۲۷

گل‌محمدی پس از صعود جام حذفی؛

مشکل اساسی ذوب‌آهن، ضربات آخر است/ امروز دیداری یک طرفه بود

مشکل اساسی ذوب‌آهن، ضربات آخر است/ امروز دیداری یک طرفه بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اختلاف ذوب‌آهن و پیام چغادک بوشهر زیاد بود و ما از ابتدای این مسابقه، انتظار یک دیدار یک طرفه را داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل پیام چغادک بوشهر در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به این پیروزی ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی از نظر فنی اختلافات زیادی داشت و اختلاف دو تیم زیاد بود؛ انتظار داشتیم که تیم پیام تدافعی بازی کند و وقتی در نیمه نخست دو گل زدیم، شانس‌های زیادی را نیز از دست دادیم.

وی افزود: خاصیت این بازی‌ها به گونه‌ای است که اگر اول بازی گل نزنیم، بازی گره می‌خورد اما در هر صورت این بازی قبل از بازی با فولاد، یک پیش بازی خوب بود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: در تعطیلات پیش‌آمده بازی‌‌های تدارکاتی خوبی را انجام ندادیم و این بازی، یک پیش بازی خوب قبل از دیدار ما مقابل فولاد خوزستان به شمار می‌رفت؛ امروز ما از نظر فنی تلاش کردیم و بازی امروز یک دیدار یک طرفه بود.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی ما ضربات آخر است و بازیکنان در این ضربات خوب عمل نمی‌کنند و باید کاری کنیم که این مشکلات برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: ما بعد از تعطیلی لیگ بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم و بازیکنان از ابتدای فصل مشکلاتی داشتند اما امروز بیشتر هماهنگ شدند؛ در این چند وقت اخیر بدنسازی خود را بیشتر کرده‌ایم و امیدوار هستم در آینده بازی بیشتر کنیم و پیروز باشیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره بازی آینده تیمش مقابل استقلال اهواز در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: جام حذفی بازی‌های سختی دارد؛ ما با استقلال اهواز نیز قبلا بازی کرده‌ایم و این تیم، تیم خوبی به شمار می‌رود و انگیزه بسیار خوبی دارد که باید مقابل آن پیروز شویم.

کد خبر 2390392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha