۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۸:۴۹

در رقابتهای جام حذفی فوتبال/

شهرداری اردبیل با شکست صبای قم به جمع 16 تیم برتر کشور راه یافت

شهرداری اردبیل با شکست صبای قم به جمع 16 تیم برتر کشور راه یافت

اردبیل – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در مسابقات جام حذفی کشور تیم لیگ برتری صبای قم را شکست داد تا به جمع 16 تیم برتر این جام راه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازی که عصر چهارشنبه در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد، تیم شهرداری اردبیل در حالی که به نظر می رسید از آمادگی روحی روانی مطلوبی برخوردار است، تیم صبای قم را با یک گل از پیش رو برداشت.

در این بازی نیز حضور پرشور تماشاگران اردبیلی همچون هفته دوم لیگ دسته یک کشور محسوس بود، تیم میزبان بدون ترس از تیم لیگ برتری با جسارت در این مسابقه بازی کرد تا مزد زحماتش را بگیرد.

در نیمه اول این بازی تیم شهرداری اردبیل که هفته پیش در همین زمین و در کمال ناباوری در برابر تیم گیتی پسند در لیگ دسته یک بازی را واگذار کرده بود، حملات متعددی را روی دروازه تیم صبا تدارک دید اما نتوانست به گلی برسد.

این روند در نیمه دوم بازی نیز به چشم می خورد، بدین ترتیب که حملات این تیم باز هم یا با بی دقتی مهاجمان شهرداری و یا با دفع مدافعان و دروازه بان تیم صبا به نتیجه نمی رسید تا وارد دقایق میانی نیمه دوم شویم.

در یکی از حملات صحنه خطرناکی توسط بازیکنان تیم شهرداری اردبیل شکل گرفت که تماشاگران بی شمار اردبیلی را نیم خیز کرد. در این صحنه شوت بسیار خوب بازیکن اردبیلی از پشت هجده قدم به شکل بسیار خطرناکی توسط دروازه بان تیم به کرنر فرستاده شد.

پس از دقیقه 70 ایم تیم صبای قم بود که با استفاده از تجربه و بازیکنان لیگ برتری حملات سنگینی را روی دروازه شهرداری تدارک دید، پس از اینکه فرصت های مهمان یکی پس از دیگری به هدر می رفت تیم شهرداری در دقیقه 82 و در یک ضد حمله به گل رسید.

زننده این گل موسی شهبازی گلزن این روزهای تیم شهرداری بود که هفته پیش هم توانسته بود یک گل در برابر گیتی اصفهان به ثمر برساند.

حملات شهرداری پس از این گل افزایش یافت اما باز هم نتیجه ای در برنداشت تا اولین بازی رسمی یک تیم لیگ برتری در اردبیل با شکست شاگردان تیم مرفاوی رقم بخورد.

وحید کارگر دروازبان، تورج رجائی، وحید جعفری، علی سلیمان‌زاده، فرهاد نوری، مهدی واثق، علیرضا قاسمی، فرزاد رحیمی، مصطفی کریمی، موسی شهبازی و امیر آبی شاگردان مهدی دینورزاده در این بازی بودند.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها باید به مصاف برنده بازی استقلال اهواز و نفت تهران برورد.

کد خبر 2390401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha