۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۹:۴۳

اولین نمایشگاه تخصصی در و پنجره اصفهان برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه تخصصی در و پنجره اصفهان برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و ماشین آلات وابسته اصفهان از 7 تا 10 آبان ماه با حضور و مشارکت صنعتگران و تولیدکنندگان صنعت در و پنجره استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صنعت تولید در و پنجره ایران در سالیان اخیر با پیشرفت‌هایی مواجه شده است، به گونه‌ای که امروزه از محدوده یک صنعت کارگاهی صرف خارج شده و با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات مدرن و سیستم‌های نرم افزاری و اتوماسیون صنعتی، به عنوان کالایی که محصول علم و فناوری است در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

برهمین اساس، اولین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و ماشین آلات وابسته اصفهان از 7 تا10 آبان ماه با حضور و مشارکت صنعتگران و تولیدکنندگان صنعت در و پنجره استان‌های مختلف کشور برگزار می شود.

در این نمایشگاه ده ها شرکت و واحد صنعتی و تولیدی ، نوین ترین و جدیدترین دستاورهای حوزه در و پنجره و صنایع جانبی آن را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند.

در این نمایشگاه شرکت‌ها و واحدهای مختلف تولیدی در و پنجره و صنایع وابسته از استان‌های تهران ، تبریز ، یزد ، اصفهان، قزوین ، اردبیل ، قم ، زنجان ، خراسان رضوی ، البرز و فارس تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره ، سیستم‌های کنترل ترددی و دیگر صنایع وابسته را به نمایش عموم می‌گذارند.

معرفي ظرفيت‌هاي بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات مربوط به در و پنجره، شناسایی و معرفي مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه های سرمایه گذاری ، آشنایی با نوآوری‌ها و پیشرفت‌های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی ، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، اشتغالزابی ، یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و ماشین آلات وابسته اصفهان اعلام شده است.

در این نمایشگاه انواع در و پنجره‌های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی ، ماشین الات و ابزار تولید ، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم های تولید رباتیک، سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم‌های دربازکن اتوماتیک، سیستم‌های کنترل از راه دور، سیستم‌های هوشمند ورود و خروج، سیستم های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن های ساده و تصویری، کرکره های فروشگاهی و صنعتی، دستی و اتوماتیک، انواع یراق آلات و دستگیره در و پنجره، قفل های الکتریکی و ساده ، انواع شیشه‌های مخصوص در و پنجره، سیستم‌های آب بندی و گیرنده آلودگی‌های صوتی و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد. 

ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی همگام با بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان ، مهمترین رویکرد و شعار برگزاری این نمایشگاه تخصصی است.

 


 

کد خبر 2390779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha