۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸

والیبال قهرمانی جوانان آسیا؛

نفرزاده: با 8 بازیکن تاکتیک‌های خود را پیاده می‌کنیم/ قطر والیبال خوبی داشت

نفرزاده: با 8 بازیکن تاکتیک‌های خود را پیاده می‌کنیم/ قطر والیبال خوبی داشت

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران پس از پیروزی مقابل قطر در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا گفت:ما دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و عملا با هشت بازیکن تاکتیک‌های خود را پیاده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد نفرزاده بعد از پیروزی مقابل در رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: قطر تیم بسیار خوبی بود و از کسب پیروزی مقابل این تیم بسیار خوشحالم. بازی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و یک والیبال خوب را از دو تیم دیدیدم.

وی با بیان اینکه دو تیم ایران و قطر آنقدر یکدیگر را تحت فشار گذاشتند که برنده بازی در امتیازات مختلف جا به جا می‌شد، تصریح کرد: در این بازی حریف هم شانس پیروزی داشت و تمام تلاش خود را کرد اما 3 امتیاز را تیم ما به دست آورد و بابت این موضوع خوشحالم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ادامه داد: ایران شرایط سختی را تحمل می‌کند و ما عملا با هشت بازیکن تاکتیک‌های خودمان را در زمین پیاده می‌کنیم چرا که دو بازیکن از 10 عضو تیم لیبرو هستند و همین مسئله در بسیاری از امتیازات دست ما را برای تعویض و تغییر نقشه بسته بود با این حال دو بازی خوب را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم هر چه به جلو تر رویم به کیفیت مورد نظرمان نزدیک‌تر شویم.

تیم والیبال جوانان در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به شکست سه بر یک قطر شد. شاگردان نفرزاده در این بازی به ترتیب با امتیازات 25 بر 20، 22 بر 25، 27 بر 25 و 29 بر 27 از سد حریف خود گذشتند.

کد خبر 2391724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha