۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۰۳

امام جمعه موقت تهران:

سرداران نیروی انتظامی افسران فرهنگی هستند

سرداران نیروی انتظامی افسران فرهنگی هستند

امام جمعه موقت تهران در مراسم یادبود شهدای سانحه سقوط هواپیمای مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در تمام شرایط نسبت به ایجاد امنیت و آرامش در کشور تلاش کرده و همواره در خط مقدم مبارزه با ناامنی‌های اخلاقی، اقتصادی و امنیتی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله کاظم صدیقی عصر دوشنبه در مراسم یادبود شهدای سانحه هوایی نیروی انتظامی در مسجد امام صادق(ع) افزود: ماموران نیروی انتظامی همواره در صحنه های سخت و مشکلی حضور دارند و هر روز که از خانه بیرون می آیند به قصد قربت و خدمت به مردم در محل کار خود حاضر می شوند و ممکن است در حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل شوند.

وی اضافه کرد: فعالیت در نیروی انتظامی لبیک به شهدا و خدای شهیدان است و چون نمی دانیم چه کسی، کجا، چگونه و در چه حالی می میرد، شهدای نیروی انتظامی نیز در حین ماموریتشان به چنین درجه ای دست یافته اند که این نشان از ارادت و نزدیکی آنان با خدای خویش دارد.

 آیت الله صدیقی با اشاره به خصوصیات اخلاقی سردار شهید عبدالعلی صادقی، وی را فردی مومن، بااخلاق و آماده خدمت به مردم دانست و گفت: آرزوی این شهید این بود که در بستر بیماری به خدای خود ملحق نشود، بلکه در لباس خدمت و به وسیله شهادت به معبود خویش برسد که او اینک به این آرزوی دیرین خویش دست یافته است.

امام جمعه موقت تهران سرداران و سربازان نیروی انتظامی را افسران قشون اسلام خطاب کرد و گفت: سرداران ما یادگاران دوران دفاع مقدس هستند که نباید آنها را تنها افسران نظامی بدانیم، بلکه آنان علاوه بر نظامی بودن، نیرو و افسری فرهنگی نیز هستند که دفاع از دین و آرمان های آن را سرلوحه امور خود قرار دادند.

وی کار پلیس را عبادت دانست و با یادآوری اینکه مردم قدردان خدمات پلیس هستند، افزود: در دوران فتنه 88 نیروی انتظامی مظهر وفاداری، صداقت، صبر و تحمل بود و در بسیاری از مواقع مظلوم واقع شد که همه اینها نشان دهنده جایگاه رفیع نیروی انتظامی در برقراری ثبات و آرامش در کشور دارد.

در این مراسم که با حضور قشرهای مختلف مردم، خانواده های شهدا و ایثارگران، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی برگزار شد، برخی از وزرای دولت از جمله وزرای دفاع و کشور و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

کد خبر 2393012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha