۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲

باهنر در پیام تسلیت رحلت رئیس مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله مهدوی کنی جزو هیات امنای انقلاب اسلامی ایران بود

آیت الله مهدوی کنی جزو هیات امنای انقلاب اسلامی ایران بود

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیت ارتحال آیت الله مهدوی کنی گفت: به حقیقت آیت الله مهدوی کنی را می توان به عنوان هیات امنای انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی محمد رضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت پیام تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم با کمال تاسف و تاثر خبر رحلت عالم وارسته و مجاهد بزرگ حضرت آیت الله مهدوی کنی توسط مقامات بیمارستانی تایید شد و روح بلند ایشان به ملکوت اعلی پیوست.

به حقیقت ایشان یاوری صدیق برای نظام و رهبری بود و خدمات کم نظیر و بعضا بی نظیر به انقلاب و کشور در مقاطع مختلف داشت. بدون تردید خدمات این یار سفرکرده از اذهان ملت رشید ایران پاک نخواهد شد.

مدیریت مجلس خبرگان رهبری، تاسیس و اداره دانشگاه بزرگ امام صادق (ع) و مسئولیت جامعه روحانیت مبارز تنها بخشی از زحمات این فقیه عالیقدر بود و به حق می توان ایشان را عضو هیات امنای انقلاب اسلامی برشمرد.

ایشان تکیه گاهی استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب و امام (ره) و رهبری بود که قطعا از این به بعد نبود این بزرگوار بیش از پیش در میان آنها احساس می شود.

این ثلمه را به ساحت اقدس ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض می نماییم و برای آن روح عالی علو درجات را مسئلت می داریم.

کد خبر 2393242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha