۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۲

پنگوئن‌های ماداگاسکار پیش از آمریکا به چین می‌روند

پنگوئن‌های ماداگاسکار پیش از آمریکا به چین می‌روند

فیلم انیمیشن «پنگوئن‌های ماداگاسکار» دو هفته پیش از این که در آمریکا اکران شود، در سینماهای چین به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، کودکان چینی دو هفته جلوتر از کودکان آمریکایی «پنگوئن‌های ماداگاسکار» را در سینماهای این کشور خواهند دید.

این انیمیشن که ساخته دریم ورکز است از 14 نوامبر در چین اکران می شود در حالی که دو روز بعد فرش قرمز آن برای پیش نمایشش در نیویورک پهن می شود، 12 روز بعد و در تاریخ 26 نوامبر راهی سینماهای آمریکا می‌شود.

در این انیمیشن بندیکت کامبربچ، تام مک گارت، کریس میلر و جان مالکوویچ نقش آفرینی کرده‌اند، اما بخشی از سینماهای چینی این فیلم را با صدای اصلی و بخشی آن را با صدای دوبله اکران خواهند کرد.

«ماداگاسکار 3» در سال 2012 در چین اکران شد و 33 میلیون دلار فروش کرد و این فیلم را به سومین فیلم پرفروش انیمیشن در چین بدل کرد. این فیلم همچنان در فهرست 10 فیلم انیمیشن پرفروش در چین باقی مانده است.

ریکو، اسکیپر، کووالسکی و پرایوت شخصیت‌های اصلی داستان به عنوان چهار برادر هستند و در این فیلم جدید، مقدمه‌ای از ماجراهای چهار فیلم نمایش داده شده قبل، در مرکز قصه قرار گرفته است: اینکه ‌چطور آن‌ها توانستند تبدیل به مامورهای مخفی شوند و بعدها با شخصیت منفی اصلی داستان یعنی دکتر اکتاویوس براین (با بازی مالکوویچ) مبارزه کنند. آن‌ها تبدیل به استادهای تغییر قیافه و جاسوسی می‌شوند و جلوی نقشه‌های شیطانی دکتر اکتاویوس در ایرلند را می‌گیرند.

پنگوئن‌های ماداگاسکار نام یک مجموعه پویانمایی تلویزیونی است که توسط شبکه نیکلودین آمریکا ساخته شده و در بیش از ۲۷ کشور پخش می شود. شخصیت‌های اصلی این مجموعه، پنگوئن‌های کارتون ماداگاسکار هستند که در باغ وحش شهر نیویورک زندگی می‌کنند.

تا به حال چهار مجموعه از این انیمیشن تولید شده و قسمت پنجم به عنوان پیش زمینه این چهار قسمت ساخته شده است. 

کد خبر 2394254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha