۴ آبان ۱۳۹۳، ۸:۴۹

طی 6 ماه نخست امسال؛

100 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان بوشهر اجرا شد/ توسعه گازرسانی در بوشهر و برازجان

100 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان بوشهر اجرا شد/ توسعه گازرسانی در بوشهر و برازجان

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: طی شش ماه نخست امسال بیش از100 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان بوشهر اجرا شد.

غلامعباس حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه شبکه‌های گازرسانی و ایجاد انشعاب گاز در شهرها و روستاهای استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های بسیار مهمی را نیز در همین راستا در دستور کار داریم.

وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه طی سال جاری ادامه داد: طی شش ماهه نخست امسال بیش از 104 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان بوشهر اجرا شده است که 88 کیلومتر در شهرها و 16 کیلومتر نیز برای روستاها اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین از نصب بیش از 10 هزار انشعاب برای مشترکین طی شش ماهه نخست امسال خبر داد و بیان داشت: دو شهر و 14 روستای استان بوشهر از ابتدای امسال تاکنون به شکبه گاز سراسری متصل شده‌اند.

اجرای عملیات توسعه گازرسانی در بوشهر و برازجان

وی با اشاره به گازرسانی به شهرهای بردخون در شهرستان دیر و وحدتیه در شهرستان دشتستان، اذعان داشت: سرقنات، سمل شمالی، سمل جنوبی، گلنگون، شهنیا، سجادیه و مغدان نیز از جمله روستاهایی هستند که از ابتدای امسال گازرسانی شده‌اند.

حسینی با اشاره به اینکه امسال به شش هزار و 550 خانوار جدید گازرسانی شده است، افزود: عملیات توسعه گازرسانی در دو شهر بوشهر و برازجان را نیز در سال جاری در دستور کار داشته‌ایم که سه هزار و 500 خانوار جدید در این شهرها از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اجرای این طرح با اعتبار بیش از 48 میلیارد ریال، خاطرنشان ساخت: از دیگر طرح‌های مهم گازرسانی در سال جاری می‌توان به گازرسانی به شهرک صنعتی دیلم، کارخانه گچ جزیره، ناحیه صنعتی دشتی و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اشاره کرد.

کد خبر 2409553

برچسب‌ها