۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲

لباف خانیکی:

قطار "عقاب طلایی" گردشگران اروپایی را به مشهد می‌آورد

قطار "عقاب طلایی" گردشگران اروپایی را به مشهد می‌آورد

مشهد-خبرگزاری مهر: مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از ورود قطار اختصاصی گردشگران اروپایی به نام "عقاب طلایی" به مشهد مقدس و بازدید این گردشگران از جاذبه های گردشگری و اماكن فرهنگی و تاریخی پایتخت معنوی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رجبعلی لباف خانیكی صبح یکشنبه و در نشست خبری با اعلام خبر ورود قطار اختصاصی گردشگران اروپایی به مشهد افزود: این قطار به نام "عقاب طلایی" بامداد روز چهارشنبه هفتم آبان ماه جاری وارد مشهد مقدس خواهد شد و مدت یك روز در مشهد توقف دارد و مسافران این قطار كه گردشگران اروپایی هستند از جاذبه های گردشگری و آثار و بناهای تاریخی مشهد بازدید خواهند كرد.

مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: قطار "عقاب طلایی" پس از حرکت از رومانی، بلغارستان و ترکیه ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه چهارشنبه ۳۰ مهرماه از مرز رازی در استان آذربایجان غربی وارد ایران شده و چهارشنبه هفته جاری به مشهد مقدس خواهد رسید.

وی تصریح کرد: مسافران این قطار علاوه بر استان خراسان رضوی، در طول سفر به ایران از استان های آذربایجان غربی، زنجان، یزد، اصفهان، فارس، تهران و كرمان نیز بازدید خواهند كرد.

لباف خانیکی با بیان اینكه ورود این قطار می تواند یك اتفاق مهم در گردشگری پایتخت معنوی ایران باشد اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای استقبال از این گروه انجام و به گونه ای برنامه ریزی شده تا از حضور این گروه از گردشگران اروپایی در مشهد بهترین استفاده را ببریم.

 

 

 

کد خبر 2409703