۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۵۹

خدمتگزار:

مشکلات موجود خراسان جنوبی ناشی از مدیریت‌های سنوات گذشته است

مشکلات موجود خراسان جنوبی ناشی از مدیریت‌های سنوات گذشته است

بیرجند- خبرگزاری مهر: استاندار خراسان جنوبی مشکلات موجود در استان را ناشی از مدیریت‌های سنوات گذشته دانست و گفت: باید از همه امکانات و ظرفیت‌های استان برای خدمت به مردم بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، وجه‌اله خدمتگزار پیش از ظهر دوشنبه در گردهمايی بزرگ آمرين به معروف و ناهيان از منكر استان ضمن تسليت فرا رسيدن ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين(ع) اظهارکرد: امام حسین(ع) از تمام هستی خود برای ترویج این فریضه مهم گذشتند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم در تمام صحنه‌های انقلاب با وظایف خود به خوبی آشنا بوده و به بهترین وجه در میدان نقش‌آفرینی کرده‌اند، افزود: ما مدیران دستگاه‌های اجرایی و روحانیون نیز باید با تاسی از سیره ائمه اطهار خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی خوش‌رفتاری و خدمت به مردم را بهترین معروف دانست و یادآور شد: مردم خراسان جنوبی در همه صحنه‌ها به خصوص در صحنه‌های انقلاب، حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و پاسداری از مسائل لازمه حکومت اسلامی بهترین نقش‌آفرینی را داشته‌اند.

خدمتگزار مشکلات موجود در استان را ناشی از مدیریت‌های سنوات گذشته دانست و افزود: باید از همه امکانات و ظرفیت‌های استان برای خدمت به مردم بهره بگیریم.

خراسان جنوبی در بسیاری از شاخص‌ها وضعیت مطلوبی در کشور ندارد

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در بسیاری از شاخص‌های مطرح شده وضعیت مطلوبی در سطح کشور ندارد، بیان کرد: بخشی از این مشکلات بخشی به شرایط سنوات گذشته استان و ناشی از عدم انتقال صحیح به مرکز است.

استاندار خراسان جننوبی ادامه داد: البته مدیران در سنوات گذشته  گام‌های موثری در این استان بر داشته‌اند.

وی تاکید کرد: مسئولین به عنوان خادمین مردم باید تلاش کنند تا مشکلات مردم به صورت کارشناسی شده تنظیم و از مرکز پیگیری شود.

خدمتگزار بیان کرد: اگر بتوانيم فضا و زمينه خدمت به مردم و رفع نيازهای اساسی آنان را در جامعه فراهم كنيم بهترين خدمت را در زمينه اجرايي كردن فريضه الهی امر به معروف و نهی از منكر در جامعه به انجام رسانده‌ايم.

عقب‌افتادگی‌های استان باید در برنامه ششم توسعه رفع شود

وی به مسئولین دستگاه‌های اجرایی تذکر داد: مسئولین دستگاه‌های اجرایی با دقت و صبر و حوصله مشکلات مردم را بررسی و در جایی که اعتبارات، قوانین و مقررات خواسته‌های مردم را برآورده نکرده این مشکلات را به مردم بازگو کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بيان اينكه در حال حاضر خراسان جنوبی در بسياری از زيرساخت‌ها با مشكلاتی مواجه است، افزود: باید عقب‌افتادگی‌های استان با پیگیری رفع تا بتوانیم به اهداف توسعه‌ای استان دست یابیم.

وی عنوان کرد: باید در برنامه بودجه سال آینده برنامه ششم توسعه مشکلات استان به مرکز منتقل شود تا در این برنامه‌ها بتوانیم بخشی از عقب‌افتادگی‌های استان را جبران کنیم.

 

 

کد خبر 2411597