۸ آبان ۱۳۹۳، ۹:۳۳

نیازآذری:

پلی‌کلینیک تامین اجتماعی بابل راه‌اندازی می‌شود

پلی‌کلینیک تامین اجتماعی بابل راه‌اندازی می‌شود

بابل - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بابل در مجلس گفت: در آینده‌ای نزدیک بیمارستان پلی‌کلینیک تامین اجتماعی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نیازآذری چهارشنبه شب در جمع اصحاب رسانه افزود: همچنین بیمارستان روان درمانی کودکان سرطانی در موقوفه توکل راه اندازی می‌شود.

وی همچنین به راه‌های توسعه کشور اشاره کرد و گفت: دولت در بودجه سال 94 مقرر کرد که سه درصد از درآمد نفت برای مناطق کمتر توسعه یافته هزینه کند.

حسین نیاز آذری اظهار داشت: ما انتظار داریم دولت، مجلس و به ویژه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری توجه ویژه‌ای به فراهم کردن زیرساخت‌های استان مازندران برای توسعه توریسم داشته باشند.

این عضو مجمع نمایندگان استان مازندران همچنین خاطرنشان کرد: ایجاد ظرفیت‌های اقتصادی برای ایجاد اشتغال در جامعه یک ضرورت است که با اجرای طرح های جدید اقتصادی می توان نقش مهمی را در رفع مشکلات جامعه ایجاد کرد.

وی با تاکید بر لزوم وجود مدیریت واحد برای توجه به زیرساخت های گردشگری در مازندران گفت: در مجلس سازمانی برای ساماندهی دریا و سواحل، طرحی تصویب شد اما هنوز در دولت به مرحله اجرا درنیامده است.

نیازآذری گفت: همچنین امکانات و زیرساخت‌های لازم برای استفاده از جنگل و مواهب طبیعی وجود ندارد، لذا می‌طلبد در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یا نماینده عالی دولت در استانها که همان استانداران هستند مدیریت واحد و سیستم یکپارچه‌ای شکل بگیرد تا از امکانات کشور برای توجه به این مهم استفاده شود.

نماینده مردم بابل عنوان کرد: تمام های طرحهها وپروژههای نیمه کاره این شهرستان در حال حاضر دارای ردیف بودجه هستند که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

نیاز اذری گفت: امسال برای اولین بار در کشور ارقام کم محصول برنج محلی به صورت تضمینی خریداری شد و با ارائه تسهیلات به کشاورزان وخرید کمباین از هدر رفت برنج جلوگیری به عمل آمد و برای حمایت از کشاورزان، واردات برنج نیز ممنوع شد.

کد خبر 2412686

برچسب‌ها