۸ آبان ۱۳۹۳، ۹:۵۲

همايش ملی سبك زندگی اسلامی با معرفی مقالات برتر به پايان رسيد

همايش ملی سبك زندگی اسلامی با معرفی مقالات برتر به پايان رسيد

سنندج – خبرگزاري مهر: همايش ملی سبك زندگی اسلامی و جايگاه آن در عصر جهانی شدن كه به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، با معرفی مقالات برتر به كار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه و طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراكز آموز عالی همایش ملی سبك زندگی اسلامی در سنندج به كار خود پایان داد.

همایش كلی سبك زندگی اسلامی و جایگاه آن در عصر جهانی شدن به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و با همكاری شماری از ادارات و سازمان های دولتی به مدت یك روز در سنندج برگزار شد.

دبیر كمیته علمی همایش ملی سبك زندگی اسلامی در مراسم پایان این همایش عنوان كرد: خوشبختانه بالغ بر 100 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد كه در نهایت حدود 20 مقاله برای سخنرانی در روز همایش انتخاب شدند.

سید صادق زمانی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مقالات انتخاب شده از سوی هیئت داوران همایش در قالب پنل‌های تخصصی ارائه و مورد نقد و بررسی اعضا حاضر قرار گرفتند.

وی با بیان اینكه انتظار می رود كه در سالهای بعد نیز همچنان شاهد برگزاری این همایش ملی باشیم، بیان كرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در كنار فعالیت های آموزشی به موضوع برگزاری همایش‌های علمی نیز نگاهی ویژه دارد و این همایش نیز در همین راستا برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در پایان ضمن تقدیر از همكاری اعضای هیئت علمی واحد و همچنین ادارات و سازمان های دولتی مشاركت كننده، افزود: توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع سبك زندگی اسلامی یك بحث مهم و حیاتی است و به همین دلیل لازم است كه بیش از پیش به این موارد توجه شود.

همایش ملی سبك زندگی اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در كردستان، جمعی از مدیران ادارات و سازمان های دولتی استان، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی استان، صاحب نظران و كارشناسان این حوزه و به مدت یك روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد.

کد خبر 2412702