۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶

زنده دل:

سرعین می‌تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود

سرعین می‌تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود

سرعین – خبرگزاری مهر: شهردار سرعین با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در زمینه گردشگری بویژه در حوزه سلامت گفت: این شهرستان می تواند به قطب گردشگری سلامت کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زنده دل صبح پنجشنبه در جلسه بررسی طرح های گردشگری در این شهرستان گفت: نگاه چند بعدی به مقوله گردشگری سیاست راهبردی شهرداری است و در همین راستا به مقوله گردشگری سلامت به عنوان یکی از زیرشاخه‌های گردشگری توجه جدی داریم.

وی با اشاره به همسایگی این استان با جمهوری آذربایجان تصریح کرد: وجود این کشور آذربایجان در همسایگی اردبیل به عنوان یکی از کشورهای عضو اکو و روند رو به رشد تجارت درون گروهی در میان کشورهای عضو ما را بر آن داشته است تا نگاه جدی به گردشگران آذری داشته باشیم.

شهردار سرعین افزود: این نگاه با توجه به توانمندی های استان در حوزه درمان و نیز پتانسیل های گردشگری شهر سرعین حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه سرعین در حوزه گردشگری سلامت می تواند به قطب استان و کشور تبدیل شود، بیان داشت: وجود آب های گرم معدنی نیز سرمایه ای عظیم است که می تواند در این مورد نقش کلیدی ایفا کند.

زنده دل همچنین وجود نعمت‌های خدادای چون گیاهان دارویی و عسل در منطقه و نیز شهرستان سرعین را از جمله مزیت های استان در این حوزه دانست.

وی در عین حال تاکید کرد که بحث گردشگری سلامت با توجه به لزوم نقش آفرینی مجموعه های فعال در استان نیازمند مدیریت جامع است.

شهردار سرعین ابراز امیدواری کرد با نگاه جامع و همکاری همه مجموعه های دخیل در این حوزه شاهد رشد کمی توام با کیفیت گردشگری سلامت در استان اردبیل بویژه سرعین باشیم.

کد خبر 2412720

برچسب‌ها