۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴

در یک بازی دوستانه؛

تیم ملی نوجوانان حریف قهرمان لیگ برترنشد/ خط و نشان شاگردان عطائی برای مدعیان والیبال

تیم ملی نوجوانان حریف قهرمان لیگ برترنشد/ خط و نشان شاگردان عطائی برای مدعیان والیبال

ورامین - خبرگزاری مهر: تیم متین ورامین در یک دیدار دوستانه توانست تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران را با نتیجه سه بر صفر شکست داده و خط و نشان جدی برای مدعیان این فصل لیگ برتر والیبال بکشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز گذشته تیم متین ورامین در ادامه روند آماده سازی خود برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ برتر والیبال در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی نوجوانان ایران رفت و در یک بازی برتر و حساب شده توانست سه بر صفر به برتری برسد.

تیم متین ورامین که در دو فصل حضور خود در عرصه والیبال یک عنوان قهرمانی و یک نائب قهرمانی لیگ برتر والیبال را در کارنامه داشته و به قهرمانی جام باشگاه های آسیا و مقام پنجمی جام باشگاه های جهان نیز رسیده است به عنوان یکی از اصلی ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر امسال به حساب می آید.

اگرچه تیم متین نسبت به فصل گذشته رقابت ها تغییرات زیادی را در ترکیب بازیکنان و کادرفنی خود مشاهده می کند و در ابتدای فصل نقل و انتقالات با از دست دادن محمد موسوی، معروف، میرزاجانپور و محمودی بسیاری از هواداران خود را نسبت به آینده این تیم نگران کرده بود اما با پیوستن محمد طاهروادی، آرش کشاورزی، حسام بخششی، مهدی بازارگرد و امیر غفور و بازیکن ملی پوش تیم ملی یونان تا حدودی این نگرانی ها برطرف شد.

قهرمان لیگ برتر والیبال چندین اردوی آماده سازی را در داخل و خارج کشور سپری کرده است، یکی از مهم ترین اردوها، سفر به ترکیه بود که متین با چندین تیم مطرح این کشور نظیر گالاتاسرای و بشیکتاش مسابقه داد و به برتری دست پیدا کرد.

اما متین ورامین در دور جدید تمرینات خود در بازی دوستانه به مصاف تیم ملی نوجوانان ایران رفت و طی یک مسابقه برتر و حساب شده توانست آینده سازان والیبال ایران را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو برداشته و به آینده امیدوار شود.

اگرچه متین در ابتدای دیدار از ترکیب محمد طاهروادی، آرش کشاورزی، احسن شیرکوند، حسام بخششی، مهدی بازارگرد، آندریاس و مصطفی شریفات استفاده کرد اما در طول بازی تمام بازیکنان تیم فرصت حضور در مسابقه را پیدا کرده و در روند پیروزی متین تأثیرگذار بودند.

تیم متین در این بازی ست اول، دوم و سوم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ به سود خود به پایان رساند و تیم نوجوانان نتوانست حتی یک ست را از شاگردان بهروز عظائی کسب کند اگرچه در مقاطعی از ست های دوم و سوم از حریف نامدار ورامینی خود نیز پیش بود.

گفتنی است، مسابقات لیگ برتر در دو گروه برگزار می شود که بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم متین ورامین به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا و تیم پنجم جام باشگاه های جهان با تیم‌های شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، سایپا البرز، وزارت دفاع، مهر پارس و آلومینیوم بندرعباس مسابقه خواهد داد.

کد خبر 2412746

برچسب‌ها