۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲

باحضور مسئولین ملی و منطقه ای/

آغاز مراسم اختتامیه کنگره ملی بی بی حکیمه(س) در گچساران/ پرچم بی بی حکیمه برافراشته شد

آغاز مراسم اختتامیه کنگره ملی بی بی حکیمه(س) در گچساران/ پرچم بی بی حکیمه برافراشته شد

گچساران - خبرگزاری مهر: مراسم اختتامیه کنگره ملی بی بی حکیمه(س) خواهر امام رضا (ع) در جوار مرقد مطهر آن امامزاده در 80 کیلومتری شهرستان گچساران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم صبح پنجشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان اوقاف کشور، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار استان، استانداران استانهای فارس و بوشهر، معاون فرهنگی وزارت علوم، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی استان در حال برگزاری است.

در ابتدای این مراسم پرچم مبارک حضرت بی بی حکیمه(س) توسط دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام و المسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برافراشته شد.

همچنین کتاب و نرم افزار از مجموعه مقالات این کنگره توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کنگره حضرت بی بی حکیمه(س) دختر بلافصل امام موسی کاظم(ع) از روز گذشته در گچساران آغاز شده و امروز به پایان می رسد.

در مراسم اختتامیه وزیر فرهنگ و ارشاد، رئیس سازمان اوقاف، نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین برگزیدگان این کنگره در بخش مقالات در این مراسم معرفی و تجلیل خواهند شد.

کد خبر 2412750

برچسب‌ها