۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۰۲

پيكر مطهر دو شهيد گمنام در دانشگاه آزاد مهريز آرام گرفت

پيكر مطهر دو شهيد گمنام در دانشگاه آزاد مهريز آرام گرفت

يزد ـ خبرگزاري مهر: امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، پيكر مطهر دو شهيد گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد مهريز به خاك سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشييع پيكر اين دو شهيد والامقام، صبح امروز با حضور گسترده مردم قدرشناس استان يزد و شهرستان مهريز، از مقابل ميدان شهداي گمنام مهريز آغاز شد و با برگزاري مراسم عزاداري و سينه زني، تا دانشگاه آزاد اين شهر ادامه يافت.

در دانشگاه آزاد نيز مراسم نوحه خواني و عزاداري با اقامه نماز بر پيكر شهدا پايان يافت و شهداي گمنام با شكوه تمام به خاك سپرده شدند.

در اين مراسم اقشار مختلف مردم، خانواده هاي معظم شهدا، خانواده هاي شهداي مفقود الاثر، مسئولان، روحانيون، نيروهاي سپاه و بسيج، دانشجويان و آحاد مردم مهريز حضور داشتند.

اين دو شهيد گمنام روز دوشنبه، پنجم آبانماه وارد فرودگاه شهيد صدوقي يزد شدند و در آنجا مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفتند و در طول چند روز گذشته پيكر مطهر اين دو شهيد، در مراسم ها و يادواره هاي مختلف شركت داده شد و امروز با حضور مردم و برگزاري مراسم وداع با شهدا، به خاك سپرده شد.

يكي از شهدا ۳۰ ساله و ديگري ۲۲ ساله بودند كه يكي از آنها در عمليات خيبر در جزيره مجنون و ديگري در عمليات بدر در شرق دجله به شهادت رسيده اند.

کد خبر 2412899

برچسب‌ها