۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴

سردار کرمی:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به خوبی فرهنگسازی نشده‌است

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به خوبی فرهنگسازی نشده‌است

زنجان -خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به خوبی فرهنگسازی نشده گفت: متاسفانه فرهنگ‌سازی در این فریضه بسیار کم بوده‌است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر پنجشنبه در همایش امر به معروف و نهی از منکر افزود: با توجه به اینکه دهه اول محرم به هفته امر به معروف و نهی از منکر است این همایش در استان برگزار شده است.

وی اظهار داشت:  این همایش در راستای تحقق فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر اجرا شده و کلیه نهادهای فرهنگی و مسئولین بر ترویج این امر مهم به طور جدی توجه دارند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: یکی از اهداف سید الشهداء امر به معروف و نهی از منکر بود و امروز همه اذعان جامعه بر تحقق این امر مهم مشارکت کنند.

سردار کرمی تاکید کرد: مقام معظم لرهبری بر ترویج این امر مهم تاکید جدی دارند و امروز همه باید به این منویات رهبری لبیک بگوییم.

وی در ادامه گفت: اگر در جامعه بر تحقق این امر توجه شود جلوی بسیاری از مشکلات در جامعه گرفته می‌شود و از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یاد آورشد: مقام معظم رهبری بر این امر تاکید دارند که اول باید در جامعه امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ سازی شود و بعد هم شورای امر به معروف و نهی از مکنر فعال شود و تذکر لسانی هم تقویت شود.

سردار کرمی افزود: اگر ما درتحقق امر به معروف و نهی از منکر موفق شویم دشمن نمی تواند بر ما غلبه کند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و جوانان ما را تیر رس و هدف برنامه های شوم خود قرار داده بنابراین باید جوانان به خوبی درخصوص امر به معروف و نهی از منکر توجه شوند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: امروز وحدت و یکپارچگی که وجود دارد ما از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و قدر این فرصت را بدانیم و این وحدت را درجامعه تقویت کنیم چرا که باعث می شود دشمن تپنتواند بر جامعه ما غلبه کند.

کد خبر 2412947

برچسب‌ها