۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۲۶

هفته سیزدهم لیگ برتر؛

پرسپولیس با پیکان به رده هشتم رسید/ پیروزی با گل کاپیتان

پرسپولیس با پیکان به رده هشتم رسید/ پیروزی با گل کاپیتان

دیدار تیم های فوتبال پیکان و پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در حالی با برتری شاگردان حمید درخشان به پایان رسید که در این مسابقه هم محمد نوری با تک گل خود سه امتیاز حساس را به سرخپوشان تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز و از ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی تهران و با دیدار تیم های پیکان و پرسپولیس آغاز شد که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. محمد نوری در دقیقه 75 تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

این بازی با قضاوت احمد صالحی و در ورزشگاه تختی برگزار شد که سوشا مکانی، میثم حسینی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانا، رضا حقیقی، محمد نوری، پیام صادقیان، امید عالیشاه، هادی نوروزی(86 شهاب زاهدی) برای پرسپولیس به میدان رفتند.

در سوی دیگر میدان مهدی رحمتی، آرمان قاسمی، حمیدرضا دیوسالار، وحید حیدریه، سیاوش یزدانی، امیرحسین امیری، صادق بارانی، سیدعلی حسینی، میلاد نوری(82 سوراکا)، امیرحسین فشنگچی(61 عسگری)، سعید دقیقی قرار گرفتند.

نیمه اول این دیدار با وجود حملاتی که دو تیم روی دروازه یکدیگر انجام دادند بدون اینکه گلی به همراه داشته باشد با تساوی به پایان رسید اما در نیمه دوم سرخپوشان صاحب موقعیت های بیشتری برای گلزنی شدند که در دقیقه 75 امید عالیشاه با سانتر خود محمد نوری کاپیتان سرخپوشان را در موقعیت گل قرار داد و وی با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا پرسپولیس به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند و به رده هشتم برسد.

با این پیروزی پرسپولیسی ها نوار دو باخت متوالی خود در لیگ برتر را پاره کردند و توانستند با 18 امتیاز موقتا به نیمه دوم جدول صعود کنند و در رده هشتم قرار بگیرند.

کد خبر 2412999