۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸

کشاورزیان:

تعریض جاده مشگین شهر به صورت جدی دنبال شود

تعریض جاده مشگین شهر به صورت جدی دنبال شود

مشگین شهر – خبرگزاری مهر: معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار اجرای طرح تعریض جاده مشگین شهر- اهر متناسب با برنامه ریزی ها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود کشاورزیان صبح جمعه در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: آمار بالای تصادفات در جاده مشگین شهر تکان دهنده است و بر همین اساس ضروری است طرح های ایمن سازی به اجرا درآید.

وی علت سفر خود به مشگین شهر را بررسی محورهای مواصلاتی این شهرستان به دلیل آمار بالای تصادفات خواند و افزود: تعریض این جاده باید به صورت جدی مورد توجه مسئئولان استانی باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به ضرورت افزایش تعداد علائم راهنمایی و رانندگی و ایمنی در سطح جاده تاکید کرد و افزود: در عین حال تکمیل طرح تعریض جاده باید به صورت جدی مورد توجه باشد.

کشاورزیان با بیان اینکه ایمن سازی محورهای مواصلاتی از جمله برنامه های اصلی راه و شهرسازی است، ادامه داد: ضروری است حداقل در کوتاه مدت علائم راهنمایی و رانندگی متناسب با نیاز جاده نصب شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی رقم تصادفات این جاده را بالا خواند و نسبت به اجرای طرح تعریض و شناسایی نقاط حادثه خیز جاده تاکید کرد.

وی با بیان اینکه غفلت از ایمن سازی جاده ها پذیرفته نیست اضافه کرد: به ویژه جاده های خطر آفرین باید در صدر برنامه های ایمن سازی قرار گیرد.

وی همچنین در خصوص تامین اعتبار لازم برای اجرای پروژه زیرگذر تقاطع روستای آلنی قول مساعد داد.

کد خبر 2413081