۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸

والایی:

همه تلاشمان را برای بقای تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ برتر به کار می‌بندیم

همه تلاشمان را برای بقای تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ برتر به کار می‌بندیم

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه همه تلاشمان را برای بقا در لیگ برتر به کار می‌بندیم، گفت: تمام بازیکنان شهرداری همدان ، محصول آکادمی این باشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی والایی پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و شهرداری همدان که شامگاه پنج‌شنبه در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در قم برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین سالی است که در لیگ برتر شرکت می کنیم و باخت های متوالی ما به علت بی تجربگی بازیکنان ماست و بازیکن بزرگی هم در تیم نداریم که وقتیگلی دریافت می کنیم تواند تیم را از نظر روانی در سطح قابل قبول نگه دارد و تیم را جمع کند.

وی افزود: موقعیت‌های گل زیادی خلق کردیم اما بازی احساسی سبب شد نتوانیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم البته برای رسیدن به شرایط ایده آل محتاج فرصت بیشتری هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: وقتی می‌خواهیم چیزی به دست بیاوریم باید چیزی را از دست بدهیم و کسب تجربه در سطح بالای کشور هم مستلزم این است که صبر داشته باشیم و بازی به بازی از اشتباهاتمان درس بگیریم.

والایی بیان کرد: همه تلاشمان را برای بقا در لیگ برتر به کار می‌بندیم البته در بستن تیم با مشکلاتی مواجه بودیم و با توجه به برگزاری مسابقات شهرستان‌ها به صورت همزمان با لیگ برتر، نتوانستیم از شهرهای استان همدان و تیم های استانی، بازیکن جذب کنیم.

وی عنوان کرد: تمام بازیکنان شهرداری همدان، محصول تیم های پایه این باشگاه هستند و حتی یک بازیکن از باشگاه یا شهر دیگر در این تیم حضور ندارد و شهرداری با تیمی صد درصد بومی راهی لیگ برتر شده است و در حالی که اغلب تیم هایی که در لیگ برتر حضور دارند علاوه بر بازیکنان بومی، از استان های دیگر بازیکن گرفته اند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان تصریح کرد: لیست تیم ما ۶ جای خالی دارد که قرار است از هفته آینده چند بازیکن به تیم ما اضافه شود و بقیه بازیکنان را در نیم فصل به تیم اضافه می‌کنیم.

وی درباره وضعیت فوتبال پایه همدان خاطرنشان کرد: قبل از این که پاس بیاید همدان نماینده ای در لیگ‌های پایه کشور نداشت اما در حال حاضر باشگاه شهرداری در نونهالان و نوجوانان و باشگاه پاس در جوانان در لیگ کشور تیم دارند و شرایط نسبت به قبل بهتر شده است.

 

کد خبر 2413082