۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۹:۳۰

مرادی در گفتگو با مهر:

بارندگی باعث آبگرفتگی در بوشهر و گناوه شد/ آماده باش تیم‌های امدادی

بارندگی باعث آبگرفتگی در بوشهر و گناوه شد/ آماده باش تیم‌های امدادی

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: بارندگی باعث آبگرفتگی در چند شهر استان بوشهر شد.

کاظم مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارندگی‌های شب گذشته و صبح امروز در نقاط مختلف استان بوشهر اظهار داشت: بارندگی همراه با بارش تگرگ و همچنین وزش طوفان از شب گذشته در استان بوشهر آغاز شد که باعث بروز خساراتی نیز شده است.

وی با اشاره به ورود خسارت به برخی از پایه‌ها و شبکه برق در محور بوشهر برازجان، اضافه کرد: گزارشهایی نیز از بارندگی شدید در شهرستان دشتی رسیده است و به گفته مسئولان شهرستان، احتمال بروز خسارت به مزارع گوجه فرنگی وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر به برخی خسارات بارندگی در مرکز استان اشاره کرد و ادامه داد: بارندگی باعث بروز خساراتی به فضای سبز بوشهر شده است.

وی با اشاره به آبگرفتگی معابر در شهرهای بوشهر و گناوه، خاطرنشان ساخت: تیم‌های امدادی شهرداری برای رفع مشکلات آب‌گرفتگی و بازگشایی معابر بسیج شده‌اند.

مرادی همچنین از تعطیلی مدارس در برخی از شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: به علت احتمال بروز برخی مشکلات، مدارس در سه شهرستان استان بوشهر برای نوبت صبح تعطیل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: به دلیل توفان و بارش شدید باران شب گذشته در جزیره شمالی بخش بندر ریگ شهرستان گناوه حدود 20 قایق صیادی دچار خسارت شدند.

کد خبر 2413464

برچسب‌ها