۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۵۶

حواشی پرسپولیس - گسترش فولاد؛

بازگشت دوربین‌ها و حضور کم تعداد تماشاگر/ بازی با یک دقیقه سکوت آغاز شد

بازگشت دوربین‌ها و حضور کم تعداد تماشاگر/ بازی با یک دقیقه سکوت آغاز شد

پس از چند هفته غیبت، دوربین‌های تلویزیونی امروز در ورزشگاه حاضر شدند و این دیدار را به طور مستقیم برای علاقه‌مندان روی آنتن بردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و گسترش فولادتبریز از هفته چهاردهم لیگ برتر که از ساعت 16:30 دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شده است، را در زیر می‌خوانید:

* بعد از سه هفته و با حل شدن مشکل صداوسیما و فدراسیون فوتبال، از امروز دوربین‌ها در ورزشگاه حضور پیدا کردند تا شاید یکی از علت‌های اینکه تا ده دقیقه مانده به شروع دیدار تنها نزدیک به هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند، به دلیل پخش مستقیم این بازی از تلویزیون بود.

* همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) مراسم سینه‌زنی در ورزشگاه برگزار شد.

* بلندگوی ورزشگاه اعلام کرد از این به بعد علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند به راحتی از مترو جهت حضور در ورزشگاه استفاده کنند.

* با اینکه سوشا مکانی سنگربان پرسپولیس مقابل گسترش فولاد بود، نیلسون از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

‌* اندک هواداران حاضر در ورزشگاه از بازیکنان پرسپولیس می‌خواستند مقابل گسترش فولاد به پیروزی رسیده تا فاصله امتیازی خود را با آبی‌پوشان در آستانه دربی کم کنند. آنها معتقد بودند با برد مقابل گسترش فولاد، با روحیه خوب بازیکنان به مصاف استقلال خواهند رفت.

* پیش از آغاز دیدار نیلسون دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس که در این مسابقه نیمکت نشین بود، همراه  دیگر دروازه‌بان تیم تمرین نکرد و با سایر بازیکنان به  انجام کارهای پرداخت.

*یک دقیقه سکوت به علت درگذشت حسن حسین‌زاده دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در ورزشگاه صورت گرفت.

* محسن بنگر و میثم حسینی تنها بازیکنان پرسپولیس بودند که به نیمکت گسترش فولاد رفته و با فراز کمالوند دیدار و روبوسی کردند.

* حمید درخشان به همراه سایر اعضای کادر فنی بادسته گل به نیمکت گسترش فولاد رفته و با فراز کمالوند خوش و بش کردند.

کد خبر 2416079

برچسب‌ها