۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۹:۳۸

از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها؛

برنامه کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی نمایشگاه مطبوعات اعلام شد

برنامه کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی نمایشگاه مطبوعات اعلام شد

برنامه کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها همزمان با برپایی بیستمین نمایشگاه مطبوعات، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های علمی تخصصی را با حضور استادان و متخصصان حوزه رسانه برگزار می کند.

کارگاه‌های آموزشی این دفتر شامل آشنایی با فتوژورنالیسم ایران و جهان، کاربرد گرافیک خبری و اطلاع‌رسان در مطبوعات، چگونه یک گزارش داغ مطبوعاتی بنویسیم، روزنامه‌نگاری سایبر از سخت خبر تا رسانه‌های اجتماعی، مدیریت پورتال‌ها و وب سایت‌های اطلاع‌رسان، کارکرد بنگاه‌های رسانه‌ای در نشریات محلی است که هر روز از ساعت 30/10 تا 12 با حضور استادان مطرح این حوزه برگزار می‌شود.

همچنین 6 نشست تخصصی با عناوین آموزش و پژوهش در حرفه روزنامه‌نگاری، الزامات ضروری در قانون مطبوعات، تکنولوژی نوین رسانه‌ای و نسل‌های بعدی رسانه، جایگاه نظام صنفی در رسانه‌های ایران، بررسی مشکلات نشریات محلی و جایگاه مطبوعات در اقتصاد مقاومتی نیز همه روزه از ساعت 14 تا 16 با حضور متخصصان و استادان حوزه رسانه و مدیران مسئول نشریات برگزار خواهد شد.

برنامه کارگاه‌های آموزشی بیستمین نمایشگاه مطبوعات

همچنین بر اساس این گزارش، مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه از دیگر برنامه‌های این بخش است که طی آن به تجلیل از استادان و شخصیت‌های مطرح صنعت رسانه پرداخته خواهد شد. این نشست‌ها از ساعت 16:15 آغاز و تا 16:45 ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان به شرکت در آنها می‌توانند در زمان‌های اعلام شده به محل برگزاری نشست‌های جنبی نمایشگاه واقع در سالن مراجعه کنند.

کد خبر 2417272

برچسب‌ها