۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۱۱

جمشید هاشم‌پور از «من دیه‌گو مارادونا هستم» گفت

جمشید هاشم‌پور از «من دیه‌گو مارادونا هستم» گفت

جمشید هاشم پور بازیگران سینما در حاشیه بازدید معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» اظهار امیدواری کرد که این فیلم با حضور عوامل حرفه ای نتیجه ای درخور توجه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احسانی با حضور در پشت صحنه فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» گفت: بهرام توکلی در فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» اثری اجتماعی با فضایی مفرح را برای مخاطبان ترسیم می کند. این فیلم اثری متفاوت در کارنامه کاری توکلی است، در این اثر سینمایی بر موضوع خانواده و رجوع به داشته های خانوادگی تاکید شده که این مهم ارزشمند است.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی ادامه داد: فیلمسازانی از جنس بهرام توکلی، جوانان مستعد و دارای خلاقیت هستند و حضور این فیلمسازان به ارتقای هنر هفتم کمک می کند.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» در این دیدار بیان کرد: پیش بینی ما این است که فیلمبرداری این اثر در دو ماه و نزدیک به اوایل دی به پایان برسد. همچنین بهرام دهقانی تدوین همزمان این اثر سینمایی را آغاز کرده است. از اوایل سال تصمیم گرفتیم کار مشترکی با بهرام توکلی داشته باشیم که در نهایت بعد از بررسی سه فیلمنامه، به «من دیه گو مارادونا هستم» رسیدیم.

بهرام توکلی گفت: فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» یک اختلاف خانوادگی میان دو خواهر یکی از طبقه بالای شهر و دیگری از پایین شهر است. فضای فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» تا حدودی مفرح است و تاکنون چنین فضایی را تجربه نکرده بودم و گلاب آدینه، جمشید هاشم پور، هومن سیدی، ویشگاه آسایش از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

جمشید هاشم پور در حاشیه این بازدید با محمد احسانی دیدار کرد. این بازیگر پیشکسوت سینما در این دیدار بیان کرد: فیلم را یک نفر نمی سازد و مجموعه ای از افراد متخصص یک اثر را شکل می دهند. مهمترین بخش در تولید یک اثر سینمایی، متن فیلمنامه، کارگردان و تهیه کننده است. طبیعی است که به مرور زمان ذائقه ها تغییر کند و امروز نیز شاهد نگاهی جدید در سینما هستیم.

وی با اشاره به حضور خود در فیلم «من دیه گو مارادونا» هستم گفت: امیدوارم این اثر بهرام توکلی فیلمی درخور توجه باشد چرا که عوامل این اثر حرفه ای هستند و امیدوارم حاصل کار موفقیت آمیز باشد. در همه زمینه های سینما نیروهای خوبی داریم که می توان از آنان استفاده شایانی داشت و به ارتقای سینمای ایران کمک کرد.

محمد احسانی خطاب به جمشید هاشم پور گفت: شما از چهره های محبوب بوده و هستید و وجودتان برای سینما برکت است. نسل شما پایبند به اصولی بود که به ماندگاری آثار کمک می کرد و حاشیه ای در کار نبود. امروز خاطرات خوب حضور شما در فیلم های سینمایی برای مردم زنده است.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با اشاره به وضعیت تولیدات سینمای ایران و در پیش بودن جشنواره سی و سوم فجر گفت: احساس می کنم در جشنواره امسال شاهد قرار گرفتن چند نسل از کارگردانان سینما در کنار یکدیگر خواهیم بود و در جشنواره امسال شاهد حضور چند نسل کارگردان و بازیگر هستیم.

کد خبر 2419081