۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۱۲

آیت الله طباطبایی نژاد:

همجنس بازی را حیوانات هم انجام نمی دهند/می گویند چون این اصول آزاد نیست حقوق بشر ندارید

همجنس بازی را حیوانات هم انجام نمی دهند/می گویند چون این اصول آزاد نیست حقوق بشر ندارید

اصفهان – خبرگزاری مهر: امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه متاسفانه در شرایط کنونی کسانی دم از حقوق بشر می زنند که هیچ از آن نمی دانند گفت: آنها مطرح می کنند چون هم جنس بازی را آزاد نگذاشته اید لذا حقوق بشر را رعایت نکرده اید این در حالی است که این کار را حیوانات هم انجام نمی دهند.

 به گزارش خبرنگار مهر آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان افزود: هیچ گاه  نباید از دشمنان اسلام انتظار داشت تا آنها به مسلمانان علاقه داشته باشند و این افراد کینه اسلام را در دل دارند و از اسلام سیلی خورده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام دارای قلبی پاک نمی باشند تصریح کرد: آنان با اسلام کینه دارند و همواره با مسمانان در حال جنگ هستند حتی و اگر حرفی از دوستی بزنند آن خود یک دروغ است که می گویند.

امام جمعه اصفهان در ادامه سخنان خود به این نکته اشاره نمود که باید انگشتان دست انسان فاسد را قطع کرد اشاره نمود و بیان داشت: قطع کردن انگشتان دست کسی که دزدی کرده نیازمند ۱۵ شرط استو انجام این عمل خود این یک علامت است برای اینکه که جامعه انسان فاسد را بشناسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در عربستان تا دیروز زنان در آنجا حق رای دادن هم نداشتند و اینکه آنها حتی حق رانندگی هم ندارند نیز اشاره نمود و بیان داشت چطور عربستان هر کاری بکند هیچ کس حرفی نمی زند.

طباطبایی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به  ۲۵ آبان نیز اشاره نمود و بیان داشت: اصفهان در ایام دفاع مقدس ۲۳ هزار سردار و شهید تقدیم به انقلاب اسلامی نمود که این تعداد شهید را که اصفهان تقدیم نمود نزدیک به یک دهم کل شهدای کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به این نکته اشاره نمود که مردم بحرین ۸۵ درصد آنها شیعه است و چرا اجازه داده نمی شود در این کشور یک رفراندوم مردمی شکل گیرد و خود مردم بگویند که چه حکومتی را می خواهند.

 

کد خبر 2420813