۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۹:۲۴

پاسخ خجسته به شنیده‌ها درباره قائم مقامی صداوسیما:

هنوز برای قضاوت زود است/ همه باید به سرافراز کمک کنند

هنوز برای قضاوت زود است/ همه باید به سرافراز کمک کنند

حسن خجسته درباره شنیده‌هایی که از اختصاص پست قائم مقامی سازمان صداوسیما به او حکایت می‌کند، توضیح داد.

حسن خجسته معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که آیا درست است شما به عنوان قائم مقام سازمان صدا و سیما منصوب خواهید شد و همراهی محمد سرافراز در اختتامیه نمایشگاه مطبوعات نیز به این شایعه دامن می زند، اظهار کرد: امروز در این نمایشگاه به نظرم یکصد هزار نفر حضور دارند آقای سرافراز هم تشریف آورده اند. اگر این تقارن دلیل مهمی باشد شما باید برای ۹۹ هزار نفر دیگر هم جا تعیین کنید.

وی در پاسخ به اینکه آیا پیشنهاد قائم مقامی سرافراز به او داده شده یا خیر گفت: سازمان اکنون شرایط ویژه ای دارد، تحولات محیط رسانه زیاد است و مردم هم انتظارات زیادی دارند اما منابع دکتر سرافراز بسیار محدود است. او اکنون تقریبا درگیر مسائل کلان سازمان است و ان شاء الله براساس راهبردهایی که برای سازمان وجود دارد و سرافراز آنها را اجرایی خواهد کرد، افرادی که می توانند این کار را در چارچوب تفکر اجرایی او انجام دهند انتخاب خواهند شد.

همه برای سرافراز دعا کنند

معاون صدای سابق رسانه ملی ادامه داد: سرافراز قطعا کسانی که با اقتضای کار او همخوانی داشته باشند انتخاب خواهد کرد و هنوز برای قضاوت زود است. همه باید هرجور می توانند به دکتر سرافراز کمک کنند و همه باید برای او دعا کنند.

خجسته در پاسخ به اینکه آیا قرار است معاونت رسانه های مجازی به عنوان اداره کلی در زیر مجموعه معاونت توسعه و فناوری قرار بگیرد یا خیر اظهار کرد: اینها همه حدس و گمان است نمی خواهم بگویم بله یا خیر. بخشی از تغییرات ساختاری به رویکردی بر می گردد که رئیس جدید سازمان در اجرای راهبردهای سازمان دارد. رویکردهای گوناگونی وجود دارد که همگی به یک نتیجه می رسند اما در شکل های مختلف.

وی در پایان گفت: باید منتظر باشیم تا ببنیم دکتر سرافراز براساس کدام رویکردها افراد و تصمیماتی را انتخاب می کند تا بتواند تغییرات را اعمال کند.

کد خبر 2420907

برچسب‌ها