۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱

میلانی:

"نصف گمشده" در هفته کتاب و کتابخوانی رونمایی می شود

"نصف گمشده" در هفته کتاب و کتابخوانی رونمایی می شود

تبریز – خبرگزاری مهر: رئيس حوزه هنري آذربايجان شرقي گفت: کتاب شعر "نصف گمشده" در هفته کتاب و کتابخوانی توسط این حوزه هنري رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ميلاني شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتاب نصف گمشده مجموعه غزليات محمد شكري فرد از شاعران جوان استان است که ۲۵ آبان و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور اساتید و شاعران استان در محل سالن جلسات حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان شد: کتاب "نصف گمشده"  از تولیدات انتشارات سوره مهر و مجموعه ای برگرفته از ۳۵ غزل شكري فرد، شاعر جوان و خوش ذوق استان است که به همت واحد آفرينش هاي ادبي حوزه هنري آذربايجان شرقي منتشر شده و در واقع محصول برگزاري كارگاه هاي شعر و نقد ادبي در شهرستان هاي استان به ويژه شهرستان هشترود محسوب می شود.

رئيس حوزه هنري آذربايجان شرقي برگزاري جلسات هفتگي شعر با عنوان جريان شناسي شعر امروز، برگزاري كارگاه هاي نقد ادبي در شهرستان ها، برگزاري نشست هاي ادبيات آييني و عاشورايي، جذب و استعداد يابي جوانان و نوجوانان را از جمله فعاليت هاي واحد آفرينش هاي ادبي حوزه هنري استان عنوان و تصریح کرد: آثاری مانند "نصف گمشده" در نتيجه این برنامه ها به بار نشسته و توليد شده اند.

گفتني است، محمد شکری فرد متولد شهرستان هشترود به عنوان مسئول انجمن آفاق این شهرستان و دانشجوی حال حاضر زبان و ادبيات، شعر را از سال ۸۶ با راهنمایی های پدرش شروع کرده که برخی از سروده های وی در قالب غزل در "نصف گمشده" منتشر شده اند.

کد خبر 2421191

برچسب‌ها