۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۴۲

حجت الاسلام آل هاشم:

مادر شهید بابایی افتخار همه مادران ایران اسلامی است

مادر شهید بابایی افتخار همه مادران ایران اسلامی است

قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مادر شهید بابایی با تربیت فرزندی رشید و دلاور مایه افتخار همه مادران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم تشییع مادر شهید عباس بابایی به استان سفر کرده بود ظهر سه شنبه با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در این دیدار یاد و خاطره شهدای سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص استان قزوین را گرامی داشت و گفت: امروز نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته که این پیشرفت‌ها به برکت خون شهدا و فداکاری‌های رزمندگان حاصل شده است بنابراین باید همواره قدردان ایثارگری آن‌ها باشیم.

قزوین

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: شهدای استان قزوین شهدای ممتازی وبرجسته ای هستند و نمونه آن را می توان به شهید سرافراز شهید عباس بابایی وشهید لشگری نام برد.

وی تصریح کرد: مادر شهید عباس بابایی که مادری صبور و فداکار بود توانست فرزندی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کند که امروز افتخار شهر قزوین و افتخار این نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مردم استان قزوین با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع این مادر شهید یک بار دیگر عشق وارادت خود را به خانواده شهدا بویژه شهید عباس بابایی نشان دادند که باید از این حضور گسترده مردم تشکرکنیم.

در ادامه آیت الله باریک بین ضمن قدردانی از حضور مسئولان کشوری و لشگری در مراسم تشییع این مادر صبور و مومن از خدای متعال طلب مغفرت و برای بستگان آرزوی سلامتی کرد.

قزوین

امام جمعه قزوین یادآورشد: شهید عباس بابایی نمونه کامل یک انسان بزرگ بود که توانست در دوران حماسه و ایثار با ماموریت های خود دشمنان را از رسیدن به اهداف وبرنامه های خود ناکام بگذارد.

کد خبر 2423755